شمارش معکوس برای افتتاح پروژه‌های شهری خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: با تکمیل پروژه‌های عمده، مردم اثرات مثبت آن‌ها را در حوزه شهری خواهند دید.

به گزارش ایمنا، وحید رشیدی اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی چند ماه اخیر و ایجاد چالش‌هایی چون کمبود شدید مصالح، افزایش یکباره هزینه‌ها و مشکلات حوزه حمل و نقل، تلاش کردیم عملیات اجرایی پروژه‌ها ادامه یابد و خوشبختانه امروز می بینیم که تلاشهای همکاران و پیگیری‌های شورای شهر و مدیریت شهری به ثمر نشسته است.

وی با اشاره به پروژه زیرگذر بهارستان به عنوان یکی از پروژه‌های مورد توجه شهروندان این شهر، تصریح کرد: پروژه زیرگذر بهارستان با پیشرفت ۹۶ درصدی در مراحل پایانی قرار دارد و به  زودی شاهد بهره‌برداری آن خواهیم بود.

رشیدی ادامه داد: طرح دفع آب‌های سطحی بلوار و زیرگذر بهارستان و خیابان حکمت با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد ادامه دارد و امیدواریم با تکمیل آن، علاوه بر مهار روان‌آب‌ها به سمت زیرگذر بهارستان، معضل قدیمی آبگرفتگی‌ها در این بخش پر تردد شهر و مناطقی چون گلدشت و ماسور تا حدود زیادی رفع شود.

وی با اشاره به پروژه سراب شهوا عنوان کرد: این پروژه با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال اجراست و سعی می‌کنیم ضمن حفظ بافت طبیعی این سراب زیبا از نورپردازی مدرن و مصالحی مناسب و همگون در دیواره و پیاده‌روی آن استفاده کنیم.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به برنامه‌های شهرداری برای توسعه منطقه محروم اسدآبادی خاطرنشان کرد: پروژه بازگشایی دره اسدآبادی هم‌اکنون در حال اجراست و با تملک و خریداری املاک باقیمانده و تسطیح آن‌ها، مراحل ساخت کانال رودخانه، زیباسازی و ایجاد فضای سبز دره اسدآبادی اجرا خواهد شد.

کد خبر 393610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.