جابجایی ۳۵۰ هزار زائر اربعین توسط اتوبوسرانی اصفهان

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: ناوگان اعزامی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در مرزهای مهران و چزابه تا امروز با بیش از ۹۰۰ سرویس تعداد ۳۵۰ هزار زائر اربعین حسینی را جابجا کرده اند.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تعداد ۸۶ دستگاه اتوبوس اعزامی شرکت واحد در دو مرز مهران و چزابه با ۲۰۰ نفر نیروی انسانی در حال سرویس دهی و جابجایی زائران اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

وی با بیان اینکه ۶۶ درصد ناوگان اعزامی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در مرز مهران و مابقی در مرز چزابه سرویس دهی می کنند، تصریح کرد: تدابیر لازم برای جایگزین کردن اتوبوس‌های اعزامی انجام شده تا خطوط اتوبوسرانی شهر مشکلی در سرویس‌دهی به مسافران نداشته باشند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: امکانات و تجهیزات خوبی پیش بینی و قطعات پشتیبان تهیه شده است تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد و شاهد توقف هیچ اتوبوسی به دلیل نقص فنی نباشیم.

 وی با بیان اینکه میزان کرایه جابجایی مسافران بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است، گفت: بر اساس دستورالعمل‌های مشخصی که توسط اتحادیه اتوبوسرانی ابلاغ شده، فعالیت نیروهای اعزامی طبق برنامه‌ریزی‌ها می‌باشد.

افتخاری یادآور شد: تمام اتوبوس‌های اعزامی مربوط به بخش خصوصی است تا سرویس‌دهی مناسب انجام شود و خطوط شهری اصفهان نیز با مشکلی مواجه نشود.

کد خبر 393609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.