جمشیدی: فعلا برنامه‌ای برای برکناری منصوریان نداریم+صوت

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: با اینکه منصوریان انتظارات ما را برآورده نکرده است، اما فعلا برنامه‌ای برای برکناری‌اش نداریم.

احمد جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اعتراض هواداران نسبت به نتایج ضعیف ذوب آهن، اظهار کرد: چندین بار گفته ایم که هواداران ما سرمایه های باشگاه هستند و حق دارند که اعتراض داشته باشند. پاسخگویی به سئوالات و نظرات هواداران وظیفه باشگاه است.

وی افزود: هیچکس از بازی روز گذشته ذوب آهن مقابل مس کرمان راضی نبود و  این نتایج در شأن این تیم نیست.

جمشیدی ادامه داد: بازیکنان ما باید بدانند که دارند در کدام تیم بازی می کنند و قدمت و اصالت باشگاه باید مد نظرشان باشد تا اینگونه و به راحتی یک جام را از دست ندهیم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه نباید روز گذشته به این شکل بازی می کردیم، اظهار کرد: به هر حال تیم ما مشکلاتی دارد و در جلسه هیئت مدیره که با حضور منصوریان برگزار می شود، مطرح خواهد شد.

جمشیدی ادامه داد: در جلسه باید مشکلات ما حل و فسخ شده و به حداقل برسند و منصوریان راهکاری برای ادامه لیگ داشته باشد. منصوریان قول داده بود که شرایط تیم بهتر شود و ذوب آهن از جایگاه چهاردهم ارتقا پیدا کند، اما چیزی در بازی دیروز مشهود نبود. بحثی درباره برکناری ایشان نداریم و فعلا در این مورد صحبت نمی کنم.

بازیکنان ذوب آهن باید وظایفشان را به درستی انجام دهند

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: قرارداد بازیکنان ذوب آهن با تیم های بالای جدولی تقریبا یکسان است؛ باشگاه ما با تمام مشکلاتی که در بحث مالی داشته به تعهداتش عمل کرده است و بازیکنان ذوب آهن باید در قبال این قرارداد وظایف خود را به درستی انجام دهند و به تعهدات خود عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی بازیکنان گفته اند که ما به تعهدات مالی خود عمل نمی کنیم، افزود: این سخنان صحیح نیست. شرایط باشگاه ذوب آهن به شکلی است که عمل به تعهداتمان دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. حال این موضوع که بازیکنان نسبت به پرداخت نشدن حقوقشان رفتاری متقابل نشان دهند شایسته نیست.

جای آزمون و خطا نداریم

جمشیدی با اشاره به اینکه تیم ما یک جام را از دست داده و دیگر جای آزمون و خطا ندارد، اضافه کرد: باید از بازی بعد در پی کسب نتایج خوب و ترمیم جایگاهمان در لیگ باشیم. هدف ما این است که در پایان فصل بین تیم های بالای جدولی باشیم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن ادامه داد: این که ما می توانیم در پایان فصل جزو تیم های بالای جدولی باشیم از بازی بعدی مشخص می شود و اگر در بازی بعدی همین روند ادمه داشته باشد ، نشانگر این مطلب است که جلسات فنی و مدیریتی ما کارساز نبوده و باید به فکر برنامه دیگری باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با علی دایی یا افراد دیگری برای هدایت ذوب آهن صحبت کرده اید؟ افزود: باشگاه تا این لحظه نه با علی دائی و نه با هیچ شخص دیگری صحبت نکرده است. منصوریان سرمربی تیم ماست و در مسائل فنی به حرف ایشان گوش می دهیم و تابع سخن او هستیم.

از خریدهای خارجی منصوریان راضی نیستیم

جمشیدی  با اشاره به اینکه دلیل این باخت ذوب آهن از مس کرمان هنوز برای مدیریت این باشگاه نامعلوم است، افزود: ضعف از طرف کادر فنی است. اما نکته ای که وجود دارد این است که من به این تیم امیدوارم و عیار اصلی این تیم از بازی بعدی مشخص خواهد شد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در رابطه با خرید دو بازیکن خارجی این تیم، گفت: خود ما نیز از عملکرد آنها راضی نیستیم و نتوانستند انتظارات ما را بر آورده کنند. این به منصوریان مرتبط بوده و قطعا در جلسه با او مطرح خواهد شد، زیرا این دو بازیکن پیشنهاد منصوریان بود و با توجه به درخواست وی خریداری شده‌اند. من از لحاظ فنی نمی‌توانم به شکل قطعی نظر بدهم.

صوت گفت و گوی ایمنا با سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن|دانلود

کد خبر 393608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.