اجرای طرح انضباط شهری در پاکدشت

شهردار پاکدشت ضمن تأکید بر ضرورت برخورد قاطع با عوامل ایجاد کننده سد معبر از آغاز اجرای طرح انضباط شهری در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، داریوش پازوکی اظهار کرد: به منظور روان‌سازی و ساماندهی پیاده‌روها و معابر اصلی شهر، برخورد قاطع با عوامل ایجاد کننده سد معبر آغاز شده است.

وی افزود: برخی دست‌فروشان و میوه‌فروشان با اشغال کردن فضاها و استفاده غیر مجاز از آن‌ها باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان و موجب نازیبایی‌های بصری در شهر می‌شوند که بنا به درخواست‌های مردمی جهت روان‌سازی عبور و مرور شهروندان جمع‌آوری می‌شوند.

شهردار پاکدشت تصریح کرد: لزوم رعایت حقوق شهروندی امری ضروری است، بنابراین با همکاری پلیس راهور و نیروی انتظامی جهت حفظ آرامش و آسایش شهروندان تلاش می‌کنیم.

شهردار پاکدشت با بیان اینکه اجرای این طرح ادامه خواهد داشت  و با افراد خاطی برخورد خواهد شد، عنوان کرد: عوامل ایجاد کننده سد معبر در پیاده‌روهای میدان آزادگان، میوه‌فروشان حاشیه بلوار امام رضا(ع) و خیابان‌های منطقه (۲) توسط واحد رفع سد معبر و با همکاری نیروی انتظامی جمع‌آوری و برخورد قانونی انجام می‌شود، زیرا موجب ایجاد ترافیک در معابر و خیابان‌های  شهر می‌شوند و در رفت و آمد شهروندان اخلال ایجاد می‌کنند.

کد خبر 393597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.