چگونه لباس بپوشیم تا پاییزی‌تر باشیم؟

پاییز فصل هزار رنگ زمین است، هر برگی که از درخت می‌افتد در میان تلالو انوار طلایی خورشید،پیچ و تاب میخورد و در چشمان بیننده در طیفی از رنگ های درخشنده بر زمین می‌نشیند. همین طیف رنگ‌های زرد، قرمز و نارنجی انسان های خوش ذوق را وا میدارد تا خود را به خوش رنگی پاییز بسپارند و با طبیعت همگام شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اولین قدم برای خوش پوشی در پاییز همگام شدن با رنگ های پاییزی است. از رنگ نهراسید، چه اشکالی دارد زرد و قرمز و نارنجی بپوشید؟ از پوشیدن رنگ های کدر و مرده در این فصل دوری کنید و زیبایی آن را هدر ندهید. اما در انتخاب رنگ ها نهایت دقت را به کار ببرید. ست کردن رنگهای پاییزی کار دشواری نیست اما سعی کنید با کمی دقت و وسواس آن را چشم نوازتر کنید.

از دامن نترسید

پوشیدن دامن، گزینه بسیار مناسبی در این فصل برای خانم هاست. در پاییز هوا هنوز آنقدر ها سرد نشده که پوشیدن دامن شما را اذیت کند. می‌توانید از پارچه های پاییزه نه چندان ضخیم استفاده کنید. پارچه های چهارخانه برای این فصل مناسب ترند. اگر لاغراندام هستید از چهارخانه درشت و اگر اندام توپُر تری دارید از پارچه چهارخانه ریز استفاده کنید. ست کردن دامن کلوش بلند یا میدی همراه با یک کت نیمه بلند و یک جفت نیم بوت، وقار خاصی به شما می‌دهد و تیپتان را پاییزی می‌کند.

اگر دامن پوش نیستید

خیلی از خانم ها پوشیدن دامن را سخت می‌دانند یا به آن عادت ندارند. بس بهتر است بنای پوشش این دسته از خانم ها را بر شلوار بگذاریم. در این فصل میتوان از شلوارهای جین کمی کلفت تر استفاده کرد، شلوارهایی که تا حدی جذب هستند و دم پاچه آنها را میتوان در نیم چکمه فرو برد. توجه داشته باشید که پاییز برای پوشیدن چکمه بلند، هنوز زود است. به رنگ شلوارتان توجه کنید، بهتر است در طیف رنگ های پاییزی قرار گیرد. حالا میتوانید یک مانتوی نازک بلند با پارچه پاییزی بر روی آن استفاده کنید. مانتوی شما می‌تواند جلو باز باشد به شرط آن که زیر آن یک بافت نازک بلند بپوشید. ترکیب قرمز، سبز و نارنجی می‌تواند ترکیب چشم نوازی برای این تیپ پاییزه باشد. یک شال تزیینی زرد رنگ هم می‌تواند تکمیل کننده آن باشد.

این آقایان پاییزی

پاییزی پوشیدن برای آقایان از خانم ها راحت تر است، علتش هم آن است که گستره انتخاب بیشتری دارند. انتخاب درست رنگ ها، به آقایان هم در این فصل برای خوش پوشی کمک می‌کند. شلوار پارچه ای ضخیم به همراه یک پیراهن نه چندان نازک و جلیقه ای با طرح اسکاچ، یکی از کلاسیک ترین تیپ های مردانه در این فصل است. کفش ساقدار را هم می‌توانید به این ترکیب اضافه کنید. البته این تیپ بیشتر برای آقایانی مناسب است که ترجیح می‌دهند بسیار کلاسیک و مردانه در این فصل به نظر برسند.

آقایانی که ترجیح می‌دهند اسپرت باشند

اگر دوست ندارید این فصل را کلاسیک بگذرانید می‌توانید به سوی تیپ اسپرت قدم بردارید. اتفاقا برای داشتن تیپ اسپرت انتخاب های بیشتری دارید. شلوارهای پشمی نازک و یا جین ها و کتان های کمی کلفت می‌تواند انتخاب مناسبی برای این فصل باشد. ست کردن پلیورهای نازک و رنگی و یا ژاکت های نازک می‌تواند تیپ ساده اما مناسب و خوش آب و رنگی به شما بدهد. با این تیپ اسپرت اما جذاب می‌توانید  ازنیم بوت هایی مثل کاتربیلار استفاده کنید. یک شال رنگی مناسب هم می‌تواند بر جذابیت شما بیفزاید.

کد خبر 393589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.