ورکشاپ شهرداری زرند به مناسبت اربعین حسینی

مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند گفت: در آستانه اربعین حسینی و با همکاری شهرداری و آموزشگاه آذرستان و برای پاسداشت هفته خوشنویسی ورکشاپ "نینوای نی" در بوستان شهید برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، جواد عربپور با بیان اینکه انجام فعالیت‌های فرهنگی بخش مهمی از فعالیت‌های شهرداری‌ها است، اظهار کرد: مدیریت شهری به مناسبت‌های مختلف و با استفاده از توانمندی هنرمندان شهر، برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری ورکشاپ "نینوای نی" به همت شهرداری زرند، تصریح کرد: در این همایش یک‌روزه بیش از ۳۰ خوشنویس برتر شهرستان و ۹۰ دانش‌آموز به خطاطی می‌پردازند.

مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند با بیان اینکه آثار هنری خلق شده توسط این هنرمندان در معرض نمایش عمومی گذاشته می‌شود، ادامه داد: در این برنامه خوشنویسان به نگارش متونی درباره عاشورا و محرم پرداخته و هنر بی‌بدیل خوشنویسی را در مقابل دیدگان شهروندان زرندی به نمایش گذاشته و آثار زیبایی را خلق خواهند کرد.

عربپور با بیان اینکه مدیریت شهری با تمام توان در برگزاری و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی تلاش می‌کند، تاکید کرد: شهروند با فرهنگ و سالم سرمایه اصلی شهر محسوب می‌شود و حضور گروه‌های هنری مثل انجمن خوشنویسان در کنار مدیریت شهری ضروری است.

کد خبر 393586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.