قهرمان بزرگ مقابل قهرمان کوچک/ پیمان در کنار کانتونا و آلتوبلی

عصر امروز در یکی از حساس ترین بازی های این مرحله از جام حذفی استقلال مقابل فجر شهید سپاسی شیراز قرار می گیرد، تیمی که گر چه در لیگ یک به سر می برد، اما می‌تواند به شگفتی سازی در ورزشگاه آزادی استقلال را به زانو در بیاورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شگفتی سازی شاهین‌بوشهر و نفت مسجد سلیمان در جام حذفی، جدال حساس استقلال مقابل فجر شهید سپاسی و کنسل شدن خرید مهاجم برای استقلال مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز _ ۲۵ مهرماه _ بود.

"گل"با عنوان "قهرمان بزرگ مقابل قهرمان کوچک" از جدال استقلال و فجر سپاسی در جام حذفی نوشت فجری که گرچه این روزها در لیگ یک به سر می برد اما سابقه دیرین در فوتبال ایران دارد و می تواند با شکست استقلال در خانه این تیم اولین شگفتی بزرگ جام حذفی را رقم بزند.

"عبور مس از ذوب آهن لیگ برتری" عنوان "ابرار ورزشی" در خصوص شکست چهار گله ذوب‌آهن مقابل مس کرمان است، علیرضا منصوریان آن را بدترین بازی تیم خود در دوران مربیگری‌اش قلمداد کرد.

"ویسی رفت بال‌های شاهین باز شد" عنوان "خبر ورزشی" در خصوص اولین پیروزی شاهین بوشهر در این فصل و مقابل سایپایی‌ها است پیروزی که شاهین را به مرحله بعدی جام حذفی روانه کرد و شکست های سایپا را تداوم بخشید.

"تا پنجره بعد صبر می‌کنیم" عنوان اول "هدف" در خصوص اظهارات استراماچونی است، سرمربی استقلال معتقد است نخریدن مهاجم بی کیفیت در زمان حاضر و خرید یک مهاجم قدرتمند در پنجره زمستانی می تواند عملکرد استقلال را بهبود ببخشد.

"عرب سرپرست فدراسیون دومیدانی شد" عنوان "شوت" در خصوص انتصاب مدیرعامل سابق پرسپولیس به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی است، انتصابی که مشخص نیست چرا و چگونه انجام شد.

"پیمان در کنار کانتونا و آلتوبلی" عنوان "ایران ورزشی" در خصوص انتخاب پیمان حسینی دروازه‌بان تیم ملی ساحلی به عنوان یکی از ده اسطوره فوتبال ساحلی دنیا است، بازیکنی که به همراه بازیکنانی همچون احمدزاده نسلی طلایی برای فوتبال ساحلی ساخت.

"پیروزی" با عنوان"بازگشت دوباره من" از بازگشت افشین پیروانی به کادرفنی تیم پرسپولیس نوشت، هواداران پرسپولیس امیدوارند پیروانی نقطه گمشده پرسپولیس کالدرون باشد و این تیم به اوج برگردد.

کد خبر 393581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.