باید جواب حمایت های باشگاه را بدهیم

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت: در لیگ یک شرایط خوبی نداریم اما مطمعن هستم بچه ها بعد از این بازی به خودشان می آیند و می توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یاسر فیضی پس از برد مقابل تیم فوتبال ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: می دانستیم در اصفهان بازی سختی داریم، ذوب آهن همیشه در جام حذفی مدعی بوده و یکی از پرافتخار ترین تیم ها در این جام است. 
وی افزود: تیم ذوب آهن را به خوبی  آنالیز کرده بودیم و بازیکنان همه نکات فنی که مربی گفته بود را اجرا کردند و توانستیم نتیجه بگیریم. 
بازیکن تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه بازیکن حرفه ای هستیم،تصریح کرد: در ذوب آهن بازی کردم، روز اولی که به این تیم پیوستم فکر می کردم مدت زمان بیشتری در ذوب آهن بمانم اما همیشه همانطوری که فکر می کنی اتفاق نمی افتد، ماهم بازیکن حرفه ای هستیم و به آن قرار دادی که با تیمی می بندیم پایبند هستیم.
فیضی در رابطه با شرایط مس کرمان در لیگ یک خاطرنشان کرد: در لیگ یک شرایط خوبی نداریم اما مطمئن هستم بچه ها بعد از این بازی به خودشان می آیند و می توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.
وی با اشاره به اینکه باشگاه از تیم حمایت می کند،گفت: باشگاه همه جوره از بازیکنان و کادر فنی حمایت می کند و این ما هستیم که باید جواب باشگاه را بدهیم.

کد خبر 393557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.