منصوریان:برای هفته آینده تغییر ساختار خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: صرفا تغییر نفر کمکی به ما نخواهد کرد و برای هفته آینده تغییر ساختار خواهیم داشت

 علیرضا منصوریان پس از شکست تیمش در مقابل مس کرمان با بیان تبریک به تیم مس کرمان بابت برد امروز، اظهار کرد: در یکسال گذشته بازی امشب بدترین بازی ده سال مربیگری ام بوده. در تمام نقاط زمین بد بازی کردیم. مس کرمان خیلی خوب بود. به بازی برگشتیم اما مس بهتر از ما عمل کرد.

وی با ابراز تاسف نسبت به شکست تیمش، گفت: به نمایندگی از تیم فوتبال ذوب آهن از همه عذر می خواهم . روز گذشته گفتم به بازیکنانم اخطار داده ام و بازیکنانم امروز تفکر خوبی نداشتند . چند روز آینده بازی خیلی سختی با شهر خودرو خواهیم داشت که باید خود را برای آن آماده کنیم.
منصوریان گفت: امروز در تمام نقاط بد بودیم نه تنها دو بازیکن که باید بگویم در مجموع خوب نبودیم. برای تمام بازیکنان هزینه شده است. تیم ما یک تیم بیست و شش نفره است و بهترین ها به زمین راه پیدا می کنند. از مصطفی آقاجانی امروز راضی بودم که با قیمت کمی که برای تیم داشت می توانم بگویم آینده خوبی دارد. اگر در تهران بودم رسانه را خانواده خود نمی دانستم اما در اصفهان داستان فرق می کند و رسانه را خانواده خود می دانم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن، ادامه داد: تعویض هایم خوب نبود. درگیری های لفظی در جریان بازی طبیعی است و بهم ریختگی عادی است و همه می خواهند کمک کنند تا تیم نتیجه بگیرد. برای جبران هرکسی از یک روش ذهنی استفاده می کند. ما تا نیم فصل هیچ شانسی برای خرید نداریم. خودم اعتقاد داشتم صادقی برمی گردد ولی دقیقا در روزی که هیچ کس خوب نبود وی نیز خوب بازی نکرد.
وی با اشاره به اینکه هفته آینده تغییر ساختاری در تیم ذوب آهن را خواهیم داشت، گفت: باخت امروز باید تجربه شود. سطح توقع از تیم ما بالا رفته است . هوادار خوب و فهیمی داریم. ما باید کمک کنیم مشکلات مان حل شود و همه ما یک خانواده هستیم و این تیم شکل خوبی دارد . متاسفانه روز بدمان در جام حذفی اتفاق افتاد و خیلی از این بابت ناراحت هستم. صرفا تغییر نفر کمکی به ما نخواهد کرد و برای هفته آینده تغییر ساختار خواهیم داشت. بعد از دریافت گل چهارم تیمم خودش را باخت. امروز روز بد ما بود ولی در عین حال روز خوب مس بود.

کد خبر 393541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.