پایان آزادسازی های پارک سوار صمدیه تا یک ماه آینده

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: با تأکید شهردار اصفهان، آزادسازی های پارک سوار صمدیه تا یک ماه آینده به پایان می رسد.   

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با حضور در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ پاسخگوی مستقیم تلفنی شهروندان منطقه دو شهرداری اصفهان بود تا دغدغه ها، ‌مسائل و مشکلات آنها را شنیده و نسبت به رفع آنها پیگیری های لازم را انجام دهد.  
کاووس حقانی با اشاره به این حضور اظهار کرد: عمده دغدغه های شهروندان در تماس با اداره سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ مربوط به آزادسازی پلاک های در مسیر پروژه های تعریض مانند خیابان های جاوان و دهنو بود.  
وی تصریح کرد: مواردی مانند افزایش سرانه فضای سبز، نظافت معابر و ... نیز از جمله مسائلی بود که شهروندان در تماس تلفنی خود مطرح می کردند که قرار شد این موارد پیگیری شده و رسیدگی لازم در دستور کار قرار بگیرد. 
مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان ادامه داد: انتظار می رود ساکنین و شهروندان منطقه دو هر موردی را که نیاز به پیگیری دارد با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ مطرح کنند تا توسط من و همکارانم در شهرداری منطقه پیگیری شده و نسبت به رفع آنها اقدامات لازم صورت بگیرد. 
وی با اشاره به پروژه پارک سوار صمدیه اضافه کرد: شهرداری اصفهان سالهاست به دنبال آزادسازی محدوده مرتبط به پارک سوار صمدیه است، در سال ۹۸ چند پلاک آزادسازی شده و با دستور ویژه شهردار اصفهان مبنی بر آزادسازی کامل این پارک سوار، تا یک ماه آینده آزادسازی واحدهای مسکونی و سپس واحدهای تجاری برای اجرای این پروژه تکمیل می شود. در صدد سرعت بخشیدن به این موضوع هستیم و تا اینجا نیز سرعت این آزادسازی ها به طور مطلوبی پیش رفته است.
حقانی تأکید کرد: این پارک سوار به دلیل واقع شدن در غرب شهر، شهرهای غربی اصفهان و مناطق دو، ۹ و ۱۱ را برای تردد شهروندان پوشش می دهد. این پارک سوار به صورت چندمنظوره طراحی شده و روی معماری و کاربری های متفاوت آن تاکید شده تا با این طراحی ها بتوان استفاده های متفاوتی مانند پارکینگ و ... از این پایانه به عمل آورد.

کد خبر 393540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.