شاخص کل بورس امروز ۲۴ مهرماه صعودی شد

شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۶۶۸ واحدی عدد ۳۰۹ هزار ۶۴۶ واحد را نمایش داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شاخص هم وزن نیز به رقم ۸۴ هزار و ۶۶۲ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۲۵ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۲۹ هزار واحد را ثبت کرد.

امروز آیفکس نیز عدد ۳۸۶۸ واحد را نمایش داد.امروز با دست به دست شدن سه میلیارد و ۳۷۱ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۲۹۰ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۱۷۸ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "شبندر"، "شپنا" و "کگل" به ترتیب با ۲۹۷، ۲۴۹ و ۱۸۲ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای "چافست"، "دعبید" و "نوین" به ترتیب با ۱۳۱، ۹۴ و ۶۹ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وتجارت"، "وبملت" و "خساپا"  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، بانک برترین گروه صنعت بود و فرآورده های نفتی و صنایع شیمیایی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

تدپکیس امروز به مدار صعود بازگشت. بر اساس نظر کارشناسان بازار سرمایه، هیچ کدام از متغیرهای بنیادی داخلی، بازار های جهانی و روابط سیاسی در عرصه بین الملل سیگنال منفی به بورس تهران ارسال نکرده اند و رفتار هیجانی مهمترین افت و نوسان شاخص در روزهای گذشته محسوب می شود.

کد خبر 393530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.