لایروبی بیش از ۴۰ کیلومتر از راه‌آب‌های زرند

معاون خدمات شهری شهرداری زرند از لایروبی بیش از ۴۰ کیلومتر از جوی‌ها و راه‌آب‌های این شهر در ماه‌های گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، رضا یزدانپناه از ادامه طرح لایروبی جوی‌های شهر زرند خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف روان‌سازی و دفع پساب‌ها و جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع و به منظور جلوگیری از بروز آب گرفتگی در خیابان‌ها در زمان بارندگی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: یکی از مواردی که در بسیاری از مواقع باعث هدر رفت آب و آبگرفتگی معابر می‌شود تخلیه نخاله‌های ساختمانی در جوی‌های شهر است که به نما و منظر شهری نیز آسیب می‌زند.

معاون خدمات شهری شهرداری زرند با اشاره به اجرای طرح لایروبی جوی‌ها و راه‌آب‌های این شهر، خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای این طرح با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیش از ۴۰ کیلومتر از جوی‌های معابر اصلی لایروبی شده است.

یزدانپناه ارتقاء سطح بهداشتی محلات، پاکسازی جوی‌ها از ضایعات، روان‌سازی و هدایت صحیح آب و کاهش آبگرفتگی معابر را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و تاکید کرد: بلوارهای آزادی، ابوذر، ۸ شهریور، جنت، آیت‌الله هاشمی، ۹ دی، شهدای ریحان، فاطمیه و خیابان‌های شهید رشیدی، پوریای ولی، خلیلی، قرنی، باهنر، مطهری و مدرس لایروبی و زیباسازی شد.

وی با بیان اینکه با پایان یافتن عملیات لایروبی جوی‌های اصلی به زودی لایروبی راه‌آب‌های معابر اصلی آغاز می‌شود، اظهار کرد: شهروندان با خودداری از تخله زباله و نخاله‌ها در جوی‌ها و معابر آبرسانی به ایجاد شهری زیبا و پاکیزه کمک کنند.

کد خبر 393519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.