افتتاح پروژه‌های کلانِ عمرانی تا پایان سال در شیراز

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز از بهره‌برداری چند پروژه بزرگ عمرانی تا پایان سال در شیراز خبر داد.

 اسماعیل صالحی تصریح کرد: البته این پروژه ها جدای از بیش از یکصد پروژه کوچک و بزرگ دیگری است که توسط مناطق یازده گانه شهرداری در حال اجراست که قرار است تا شش ماه آینده به ثمر نشسته و شاهد افتتاح این پروژه ها در مناطق مختلف شهر باشیم.

وی تصریح کرد: از جمله پروژه های بزرگی که تا پایان سال به بهره برداری می رسد می‌توان به تکمیل زیر گذر گلستان، پل دوم تقاطع رودکی و تقاطع مهدیه-امیرکبیر اشاره کرد.

معاون شهردار شیراز از افتتاح زیرگذر ساحلی جنوبی علی بن حمزه (ع)  به عنوان یکی دیگر از پروژه های دیگر یاد کرد و افزود: در خصوص تقاطع باهنر - فرهنگیان تمام تلاش خود را به کار بستیم که حداقل یک مسیر این پروژه را تا قبل از سال باز کنیم اما برای تکمیل کل پروژه با توجه به داشتن چند لوپ خروجی و ورودی نیازمند تملک برخی املاک مورد مسیر هستیم که در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه های ما که هم اکنون مراحل اجرایی آن در حال انجام است و امیدواریم هر چه سریع تر شاهد بهره برداری از آن باشیم ساختمان مرکزی شهرداری است که شامل ١١طبقه است و در ٢بلوک ساخته می‌شود.

صالحی ادامه داد: بلوک یک این ساختمان به مساحت ٢٧هزار مترمربع هم اکنون در حال اجراست و تمامی تلاش خود را به کار بسته ایم تا هرچه سریع تر به بهره برداری برسد، اما ساخت دومین بلوک مستلزم تامین اعتبار است که این موضوع نیز در حال پیگیری است.

کد خبر 393515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.