۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
توسعه فضای سبز شهر ساری

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری با بیان اینکه شاداب‌سازی فضای شهری در بخش‌های مختلف زیباسازی، المان و مبلمان شهری در مناطق سه گانه شهری با جدیت دنبال می‌شود، گفت: توسعه متوازن شهر مشروط به همکاری شهروندان و مسئولان و تلاش شبانه‌روزی کارکنان مدیریت شهری است.

به گزارش ایمنا، عین الله احمدی اظهار کرد: شهر ساری در مرکز مازندران با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت توسط سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود و در آن ۳۱ پارک عمومی و محله با مساحت بیش از۴۳ هکتار وجود دارد.

وی با بیان اینکه شاداب‌سازی فضای شهری در بخش‌های مختلف زیباسازی، المان و مبلمان شهری در مناطق سه گانه شهری با جدیت دنبال می‌شود، گفت: توسعه متوازن شهر مشروط به همکاری شهروندان و مسئولان و تلاش شبانه‌روزی کارکنان مدیریت شهری است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری با بیان اینکه کاهش آلودگی هوا، تعدیل دما، افزایش رطوبت نسبی و جذب گرد و غبار از آثار مثبت گسترش فضای سبز شهری است، ادامه داد: طراحی و ایجاد فضای سبز در امتداد پروژه مسیر پل کابلی "شهید رنجبر تا پل شهید نوری" از مهم‌ترین پروژه‌های این سازمان است که سهم زیادی در افزایش سرانه فضای سبز شهری دارد.

احمدی خاطرنشان کرد: با توجه به این آثار و اهمیت پروژه "پل تا پل" با استفاده از نظرات کارشناسی مسیر پل کابلی شهید رنجبر تا پل های شهید نوری در منطقه ذغالچال با استفاده از آخرین روش‌های شناخته شده در مدیریت شهری زیباسازی می‌شود.

وی تصریح کرد: بی شک بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر تسهیل در عبور و مرور با توجه به مساحت فضای سبز و زیباسازی انجام شده در آن سبب افزایش نشاط شهروندان خواهد شد.

کد خبر 393507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.