اختصاص ۱۷ میلیارد ریال برای نگهداشت فضای سبز

مدیر منطقه (۳) شهرداری کاشان با اشاره به هزینه ۱۷ میلیارد ریالی کاشت ونگهداشت فضای سبز منطقه گفت: در ایثن مدت دو میلیون و ۶۰۳ هزار نوبت پیرایش چمن با هزینه بیش از یک‌میلیارد ریال انجام شده است.

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان با اشاره به انجام بیش از شش هزار مترمربع عملیات گل‌کاری و کاشت ۳۲ هزار اصله انواع گل زینتی دائمی و فصلی در میادین و پارک‌های منطقه (۳) شهرداری کاشان در شش ماه نخست امسال، اظهار کرد: در این مدت دو میلیون و ۲۰۰ هزار مترمربع علف‌زنی در پارک‌ها و فضاهای سبز انجام شده است.

وی با اشاره به هزینه ۱۷ میلیارد ریالی کاشت و نگهداشت فضای سبز این منطقه در نیمه نخست سال جاری، تصریح کرد: زیبایی محیطی و حفظ لطافت بصری شهر در دستور کار معاونت فضای سبز قرار گرفته و در این مدت دو میلیون و ۶۰۳ هزار نوبت پیرایش چمن با هزینه بیش از یک میلیارد ریال انجام شده است.

مدیر منطقه (۳) شهرداری کاشان با بیان اینکه با اختصاص ۲۸ میلیارد ریال ۱۵ پلاک شهری به مساحت بیش از دو هزار متر آزادسازی جهت تسریع عبور و مرور انجام شده است، خاطرنشان کرد: ۲۸ میلیارد ریال برای رفع گره‌های ترافیکی این منطقه هزینه شده است.

حیدری گفت: در شش ماه نخست امسال ۸۳ پروانه ساختمانی، ۲۳ اصلاحیه، ۲۱ مورد تمدید پروانه، ۳۶ مورد تفکیک پروانه جمعا به مساحت بیش از ۳۱ هزار مترمربع صادر و ۳۵۰ پرونده برای طرح در کمیسیون ماده ۱۰۰ تشکیل شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی این منطقه شهرداری که در مهر ۹۸ افتتاح شده است، اظهار کرد: یک میدان و پنج معبر و رونمایی از سردیس شهید دوران دفاع مقدس با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال در این زمان انجام و با اختصاص هفت میلیارد ریال پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری، رنگ‌آمیزی و بلوک فرش در منطقه معروف به "گازرگاه" اجرا شده است.

کد خبر 393496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.