محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های کشور

پلیس راه مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی بیست و چهارم الی بیست و هشتم مهر برای تردد در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی بیست و چهارم تا بیست و هشتم مهر را به شرح زیر اعلام کرد:

۱.موتورسیکلت :

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه بیست و چهارم تا ساعت شش روز یکشنبه مورخ بیست و هشتم مهرماه ۱۳۹۸ از محورهای کرج–چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران–سمنان–مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تبصره- تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲.سواری: 

- محور کندوان:

الف-تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳  الی ۲۴ روز جمعه مورخ بیست و ششم مهر از کرج به سمت مرزن آباد  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ روز جمعه مورخ بیست و ششم مهرماه از مرزن‌آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳  الی ۲۴ روز شنبه مورخ بیست و هفتم مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ روز شنبه بیست و هفتم مهر از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

- محور هراز

الف- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴  روز شنبه بیست و هفتم  مهر از رودهن به سمت آمل  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴  همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

 در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی در روزهای جمعه و شنبه بیست و ششم و بیست و هفتم مهر ماه محدودیت‌های مقطعی در هر ساعت شبانه روز از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و چالوس اعمال خواهد شد.

۳.نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):

۳.۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می باشد. 

۳.۲-محور هراز:

الف- تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می باشد.

ب- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه بیست و چهارم مهر و از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ های بیست و پنجم الی بیست و هفتم مهرماه و همچنین از ساعت ۶ الی ۱۸ روز یکشنبه بیست و هشتم از محور هراز ممنوع می‌باشد.

۳.۳-محور فیروزکوه:

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز شنبه مورخ بیست و هفتم مهرماه از قائم شهر به سمت تهران ممنوع می باشد.

۴. محور قدیم رشت-قزوین، آستارا-اردبیل و بالعکس

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز پنجشنبه بیست و پنجم مهر ماه و همچنین از  ساعت ۸ الی ۲۴ روز شنبه بیست و هفتم مهر ماه در محور فوق ممنوع است.

کد خبر 393483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.