متخصصین جام حذفی، حذف مس لطفا

سیصد و نوزدهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "متخصصین جام حذفی، حذف مس لطفا" عنوان اصلی این رسانه است که ضمن بررسی بازیهای گذشته  دو تیم ذوب آهن و مس کرمان، به بازی امروز این دو تیم در فولادشهر اشاره داشته و هواداران را برای حمایت از ذوب آهن که یکی از تیم های پرافتخار جام حذفی است به ورزشگاه فولادشهر دعوت می کند.

"جای شما اینجای جدول نیست" دیگر عنوان این رسانه است که اشاره به نتایج ضعیف ذوب آهن در شش بازی گذشته لیگ و قرار گرفتن در جایگاه چهاردهم دارد که  این رتبه را در شان ذوب آهن ندانسته و از منصوریان خواهان برطرف کردن هرچه سریعتر اشکالات تیمش است.

"سابقه ذوب آهن در جام حذفی روشن است" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است که در گفتگو با علیرضا منصوریان بیان شده است. وی با اشاره به دیدار امروز ذوب آهن برابر مس کرمان، اظهار کرد:جام حذفی را نمی توان پیش بینی کرد و می تواند خیلی بازی حساس و دشواری برای ما باشد. ما تیم مس را آنالیز کردیم و فوتبال خوبی را در لیگ یک بازی می کند. به بازیکنانم اخطار دادم و به آنها گفتم به مراتب باید جدی تر از دیدار برابر استقلال، تراکتور و سپاهان در زمین باشند چون سابقه ذوب آهن در ادوار گذشته نشان داده که در جام حذفی برنامه ویژه ای دارد و امیدوارم به مرحله بعدی جام حذفی راه یابیم.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 393476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.