بازآفرینی شهری یکی از دغدغه‌های اصلی دولت است

عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: اولویت اول و سیاست اصلی وزارت راه و شهرسازی تولید و رونق مسکن بوده و بازآفرینی شهری یکی از دغدغه های اصلی دولت است.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، عباس شفیعی از انعقاد قرارداد تخصیص تسهیلات کم بهره برای خانه اولی‌ها مابین وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن خبر داد و اظهار کرد: به زودی جزییات تخصیص تسهیلات کم بهره برای خانه اولی‌ها اعلام خواهد شد.

وی ضمن درخواست همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در پروژه‌های بازآفرینی و به ویژه طرح اقدام ملی، خواستار اعمال تخفیفات مناسب برای صدور پروانه و هزینه انشعابات در محلات هدف شد.

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این نشست گزارشی از پیشرفت پروژه‌ها، مسائل ، مشکلات و همچنین راهکار لازم را جهت تسهیل اجرای پروژه های بازآفرینی استان ارائه کرد و گفت: در راستای طرح اقدام ملی زمین مورد نیاز برای احداث حدود ۴۰۰ واحد مسکونی برای رونق ساخت و ساز در بخش مسکن و تامین نیاز متقاضیان در استان اردبیل آماده شده و در مرحله آگهی برای انتخاب پیمانکار است.

کد خبر 393471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.