سرویس‌دهی به زائران اربعین حسینی مشهد با ۳۲۰ دستگاه اتوبوس

سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: روز اربعین ۳۲۰ دستگاه اتوبوس در خطوط منتهی و عبوری به حرم مطهر رضوی به منظور جابه‌جایی زائران پیش بینی شده است.

عباس اتحادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه زائران زیادی به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، سازمان اتوبوسرانی مشهد برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای این ایام انجام داده است.

وی افزود: در این روز ۳۲۰ دستگاه اتوبوس در خطوط منتهی و عبوری به حرم مطهر رضوی به منظور جابه‌جایی زائران پیش بینی شده است.

سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد تصریح کرد: سرویس‌دهی به زائران تا نزدیک‌ترین نقطه به حرم مطهر انجام می‌شود و در صورت ایجاد محدودیت تردد توسط پلیس راهور و نبود امکان تردد سرویس دهی به میدان شهدا، میدان بسیج، تقاطع شهید گمنام و میدان عدالت منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر اتوبوسرانان تمام نیروهای نظارتی، امدادی و فنی اتوبوسرانی نیز در این روز آماده‌باش هستند، افزود: تقویت خطوط اتوبوسرانی مستقر در پایانه‌های مسافربری امام رضا (ع) و معراج نیز در دستور کار قرار گرفته است.

اتحادی گفت: شهروندان در این روز برای اطلاع از آخرین وضعیت محدودیت‌های ترافیکی تردد ناوگان اتوبوسرانی در خیابان های منتهی به حرم مطهر می‌توانند عدد ۸۰۰۰ را به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۸۸۸۸ ارسال کنند.

کد خبر 393468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.