افزایش تجهیزات عمرانی شهرداری بیرجند

شهردار بیرجند از افزایش امکانات، تجهیزات عمرانی و ادوات و ماشین‌آلات این شهرداری خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدعلی جاوید با اشاره به اقدامات انجام شده برای تحقق طرح تعریض خیابان موسی‌بن‌جعفر(ع) بیرجند در ورودی کاظمیه اظهار کرد: خرید و تملک ۸۷.۹۰ مترمربع از اراضی شهری با اختصاص اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال با هدف اجرای طرح تفصیلی مصوب شهری و تعریض این خیابان انجام شده است.

وی تصریح کرد: خرید و تملک ۲۲۶.۶۰ متر مربع اعیانی به مبلغ ۷۴۷ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال باهدف بهسازی ورودی خیابان کاظمیه و در جهت طرح تعریض معبر و فضای سبز محل و توسعه آرامستان انجام شده است.

شهردار بیرجند با بیان اینکه ایجاد روحیه همکاری و مشارکت در توسعه شهر از اهداف مهم مدیران شهری است، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌ها تملک املاک در مسیر و بازگشایی معابر به‌ویژه معابر پر ترافیک است.

وی  از خرید یک دستگاه لودر جهت استفاده در عملیات عمرانی معابر در مناطق دوگانه شهر خبر داد و افزود: این دستگاه لودر از محل اعتبارات و منابع داخلی سال ۹۸ خریداری شده است.

جاوید ادامه داد: در راستای تکمیل تجهیزات عمرانی خود با صرف هزینه ای معادل ۸۶۸ میلیون تومان نسبت به خرید این دستگاه اقدام کرده است.

وی ادامه داد: نوسازی و بهسازی ناوگان موتوری در دستور کار قرار گرفته و این لودر از هفته جاری وارد چرخه خدمت رسانی به مردم شده است.

کد خبر 393464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.