فرهنگسازی" نه به نایلون پلاستیکی" در ارومیه

مشاور شهردار ارومیه در امور بانوان گفت: کارگاه تولیدی لباس جهت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با مشارکت خیرین در فرهنگسرای بانوان امام خمینی (ره) شهرداری ارومیه راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا، بهناز یارمحمدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با راه‌اندازی این کارگاه تولیدی، زنان سرپرست خانوار دوخت بیش از یک هزار دست لباس کار سازمان مدیریت پسماند، ۵۰۰ عدد کیف با هدف فرهنگسازی «نه به نایلون پلاستیکی» را آغاز کردند.

مشاور شهردار ارومیه در امور بانوان گفت: برای فعالیت بیشتر عقد قرارداد دوخت لباس‌های فرم اداری با هدف اشتغال‌زایی برای زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست به امضا رسیده است.

یارمحمدی با اشاره به نگاه ویژه به توانمندسازی بانوان شهروند، ادامه داد: امسال به توانمندسازی بانوان شهروند ارومیه در قالب برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی توجه کرده‌ایم.

مسئول فرهنگسرای بانوان امام خمینی(ره) افزود: تواتمندسازی بانوان از نظر ارتقاء فکری و آموزش مهارت‌هایی برای زندگی بهتر و پرورش کارآفرین خلاق از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه جهت توانمندسازی بانوان کارگاه‌های مختلفی بر گزار می‌شود، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های پیشگیرانه چون کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کارگاه‌های مهارت آموزی، تحکیم بنیان خانواده، تغذیه و سلامت جسم و پرورش گل و گیاه و محیط زیست و کارگاه‌های مذهبی برگزار می‌شود.

کد خبر 393457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.