تسویه بدهی‌ ۸۰ میلیارد ریالی ارزش افزوده سازمان خدمات موتوری

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته بدهی‌های ارزش افزوده به میزان ۸۰ میلیارد ریال با همکاری شهرداری مرکزی و اداره دارایی تسویه شد.

حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بخشودگی مبلغ ۱۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال جرائم مالیات بر ارزش افزوده در سال ۹۷ و کاهش ۴۰ میلیارد ریالی عملکرد مالیاتی از سال‌های ۸۳ تا ۹۶ از طریق رایزنی با اداره دارایی همچنین تسویه مبلغ ۱۲ میلیارد ریال بدهی به بیمه تامین اجتماعی از دیگر اقدامات صورت گرفته در یکسال اخیر بوده است.

وی با اشاره به ارایه گزارشی از عملکرد یکساله سازمان خدمات موتوری افزود: بازسازی و بهینه‌سازی تعداد ۱۰ دستگاه جاروب خیابانی به منظور افزایش کیفی خدمات ماشین‌آلات و استفاده از پوشش‌های عایق در مخازن جمع آوری شیرابه مکانیزم‌ها جهت به حداقل رسیدن خورندگی مخازن و کاهش هزینه تعمیرات دوره‌ای از جمله اقدامات انجام شده در این سازمان است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه مخازن جمع آوری شیرابه از جنس پلی‌اتیلن با عمر مفید بالا و قابلیت شست و سو و نظافت به جای مخازن فلزی جهت کاهش هزینه تعمیرات دوره‌ای و تعویض مخازن فلزی استفاده شده است، تصریح کرد: قیمت مخازن فلزی یک میلیون تومان و پلی اتیلنی ۲۵۰ هزارتومان بوده است.

وی ادامه داد: نصب ساعت کارکرد موتور مکانیزم‌ها برای کنترل زمان کارکرد موتور برای سرویس‌های به موقع جهت کاهش خسارات احتمالی به موتور و زمانبندی دقیق سرویس‌های روغن باتوجه به هزینه زیاد تعویض سنسورهای کیلومتر به علت خرابی و نامرغوب بودن سنسورها و کاهش مقدار روغن سرریز مکانیزم‌ها از دیگر اقدامات انجام شده به شمار می‌رود.

نظام‌زاده از آغاز مقدمات برگزاری مناقصات خرید ماشین آلات به مبلغ ۷۵ میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: محقق شدن ۱۰۲ درصدی درآمد عملیاتی سازمان از دیگر موفقیت ها در یک سال گذشته است.

وی گفت: در یکسال اخیر نصب بیش از ۵۸۰ المان در سطح شهر، اجرای پنج پروژه در هفته فرهنگی، سه پروژه در جشنواره فیلم کودک و نوجوان، ۱۶ پروژه در ایام محرم، ۱۲ پروژه در هفته دفاع مقدس، دو پروژه در روز ۲۵ آبان، ۷۹ پروژه روز اصفهان، ۱۳ پروژه در ایام دهه فجر  و ۲۶۴ پروژه برای نوروز سال ۹۸ نیز انجام شده است.

کد خبر 393455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.