رفتارهای افراطی به تامین نشاط اجتماعی صدمه می زند

فرماندار تیران‌وکرون گفت: رفتارهای افراطی نسبت به فعالیت‌های هنری به تامین نشاط اجتماعی صدمه می‌زند و باید اصلاح شود. انجام فعالیت های هنری توهین به ارزش ها نیست و باید از استعدادهای هنرمندان برای تامین نیازهای منطقه استفاده‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، مجید حججی در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و هنری این منطقه و ضرورت توجه همه جانبه قابلیت های فعالیت های هنری اظهار کرد: در اجرای قوانین نباید سلیقه‌ای عمل‌کرد. آنچه در قانون برای برگزاری رویدادهای هنری و ارائه مجوز جهت برگزاری کلاس‌های موسیقی و هنرمندان وجود دارد باید در تمامی بخش‌های کشور اجرا شود.

وی افزود: رفتارهای افراطی نسبت به فعالیت‌های هنری به تامین نشاط اجتماعی صدمه می‌زند و باید اصلاح شود. انجام فعالیت های هنری توهین به ارزش ها نیست و باید از استعدادهای هنرمندان برای تامین نیازهای منطقه استفاده‌کرد.

فرماندار تیران‌وکرون با بیان اینکه هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری در این منطقه با کمترین امکانات فعالیت می کنند، تصریح کرد: در شهرستان از فعالیت‌ها حمایت شده و اداره کل و فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان نیز از طرح های موسسه و نهادهای فرهنگی حمایت کنند.

حججی با اشاره به اینکه  توزیع امکانات و زیرساخت های فرهنگی و هنری در شهرستان ها متناسب با نیاز آن ها نیست، خاطرنشان کرد: اگر نهادهای فرهنگی و هنری در شهرستان وجود نداشتند، بسیاری از افراد برای رفع این نیازها باید به مناطق دیگر سفر می کردند. منابع و امکانات استانی باید در شهرستان ها و بخش های محروم توزیع و زمینه سازی برای پیشرفت ظرفیت ها و استعدادهای این حوزه فراهم شود.

کد خبر 393451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.