از تله تکراری تا شوخیه زشت و طلسم شوم

شب گذشته مردم ایران امیدوار بودند بعد از برد پرگل مقابل کامبوج تیم ملی فوتبال ایران بحرین را در خاک خود شکست دهد و طلسم شکنی کند، اما بحرین با گل کردن پنالتی خود توانست پیروز میدان باشد تا گربه سیاه مطلق ایران لقب گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شکست تیم ملی ایران مقابل بحرین، طعنه زشت مجری صدا و سیما به علی دایی و شکست تیم ملی والیبال مقابل لهستان مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز -۲۴ مهر- بود.

"خبر ورزشی" با عنوان "شوخیش هم قشنگ نبود" از طعنه مجری صدا و سیما به علی دایی  نوشت این روزنامه با بررسی کامل گل های علی دایی و کریستیانو رونالدو از گلزنی‌های پرتعداد رونالدومقابل تیم‌های کوچک نوشت.

"ایران ورزشی" به عنوان "تله تکراری" از شکست ایران مقابل بحرین را در خاک این کشور نوشت شکستی که اولین نتیجه ضعیف کارنامه ویلموتس لقب گرفت و حالا ایران بیشتر از همیشه آماده بازی برگشت در ورزشگاه آزادی است، مسابقه‌ای که خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد.

"پایان تلخ ایران با شکست مقابل لهستان" عنوان "ابرار ورزشی" در خصوص آخرین بازی تیم ملی والیبال در جام جهانی و شکست این تیم مقابل لهستان است، جام جهانی که خاطرات خوبی برای والیبال ایران به جا نگذاشت، اما جوانان ایران تجربه خوبی در این جام جهانی کسب کردند.

در حالی که در چند روز اخیر اخباری مبنی بر استعفا یا برکناری مدیرعامل استقلال منتشر شد، رئیس هیئت مدیره این تیم با تکذیب این موضوع خبر از ابقای فتحی در مدیر عاملی استقلال خبر داد، "فتحی نه استفا کرده نه برکنار شده" عنوان"گل" از اظهارات رییس هیئت مدیره استقلال است.

"شوت" با عنوان "جنگ روانی را باختیم" از حواشی پرتعداد بازی ایران مقابل بحرین نوشت که  اوج آن بی احترامی بحرینی‌ها به سرود ایران بود، بی احترامی که البته بی‌جواب نمی‌ماند و عواقب سنگینی برای این تیم خواهد داشت.

"اشتهای عراق ده درجه کمتر از ایران" عنوان "هدف" در خصوص پیروزی عراق مقابل کامبوج است، پیروزی که شاید تهدیدی جدی برای صعود ایران حساب شود.

"طلسم شوم" عنوان "پیروزی" در خصوص طلسم ایران در منامه بحرین است،طلسمی که امتداد آن اولین شکست ویلموتس با تیم ملی فوتبال ایران را رقم زد.

کد خبر 393441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.