رضایی: بیمه و مسکن کمترین حق جانبازان و معلولان است

استاندار اصفهان گفت: با توجه به تحریم هایی که علیه کشور صورت گرفته است برخی دارو های مورد نیاز جانبازان و معلولان کمیاب و نایاب شده و یا قیمت آن افزایش یافته است با این وجود سعی داریم این مشکل را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی در دیدار با جانبازان و معلولان اظهار کرد: مسکن و بیمه تکمیلی یکی از مشکلات مهم جانبازان و معلولان است که باید حل شود. این کمترین حق این قشر است که برخی قوانین باعث شده تا این حقوق برآورده نشود. با جلسات و پیگیری هایی که از پایتخت صورت گرفت امیدواریم این مسئله به زودی برای این افراد برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه مشکل دیگر این افراد هزینه درمان و داروها است، گفت: با توجه به تحریم هایی که علیه کشور صورت گرفته است برخی دارو های مورد نیاز جانبازان و معلولان کمیاب و نایاب شده و یا قیمت آن افزایش یافته است و سعی داریم این مشکل را نیز برطرف کنیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه حل برخی مشکلات این قشر با موانع قانونی رو به رو است که باید پیگیری شود، افزود: رفع مشکلات در حوزهای درمانی و داروی جانبازان بر عهده بنیاد شهید است که هم با بنیاد شهید و نهادهای ذی ربط بهداشت و درمان کشور برای رفع این مشکل مذاکره شده است اما برخی از قوانین باعث شده بخشی از مشکلات جانبازان حل نشود.

کد خبر 393437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.