شفاف‌سازی، مهم‌ترین رکن مدیریت شهری

شهردار زرین‌شهر گفت: شهروندان باید اطمینان پیدا کنند پولی که از جیب آن‌ها و در قالب عوارض به شهرداری پرداخت می‌شود برای اموری همچون ارایه خدمات مناسب، مدیریت پسماند و ساماندهی حمل و نقل هزینه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از لنجان، میثم محمدی در نشست شورای معاونان و مدیران شهرداری‌زرین شهر، اظهار کرد: مدیرانی موفق هستند که دچار روزمرگی نشوند و خواستار تحول در شهرداری باشند.

وی افزود: تحول ساختار اداری در حوزه‌های مختلف سبب موفقیت در اجرای طرح‌ها و ارایه خدمات مناسب می‌شود.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه با تسهیل فرایند انجام کارها، رضایت ارباب رجوع و افزایش بهره‌وری منابع انسانی حاصل می‌شود، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ضرورت‌های نظام اداری این شهرداری حذف کامل بروکراسی کاغذی با هدف افزایش امنیت مکاتبات و تیریع در فرایند بررسی پرونده‌ها و صدور مجوزها است.

محمدی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در شهرداری زرین‌شهر، تحول و تغییر در حوزه روابط عمومی و انتقال و انتشار اخبار بوده است، اما باید این فرایند با استفاده از شبکه‌های اجتماعی متحول شود.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه مدیران شهری باید پاسخگوی مطالبات و سولات شهروندان باشند، عنوان کرد: شهروندان باید اطمینان پیدا کنند پولی که از جیب آن‌ها و در قالب عوارض به شهرداری پرداخت می‌شود برای اموری همچون ارایه خدمات مناسب، مدیریت پسماند و ساماندهی حمل و نقل هزینه خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه در اطلاع‌رسانی فعایت‌های شهرداری نیازمند ایجاد تحول هستیم، افزود: استفاده از تکنولوژی‌های جدید و شبکه‌های اجتماعی برای ایجاد ارتباط بیشتر مدیریت شهری و شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا اعتماد شهروندان  نسبت به نظام مدیریت شهری بیشتر تقویت شود.

وی تصریح کرد: شاید در گذشته خلاقیت و نوآوری در مدیریت شهری کمتر دیده می‌شد، اما امروزه با تغییراتی که در شهرهای ایران ایجاد شده، خلاقیت و نوآوری جایگاه بهتری به دست آورده است.

شهردار زرین‌شهر برگزاری هفته فرهنگی زرین‌شهر را گامی موثر در ایجاد تحول در این شهر دانست و تاکید کرد: این رویداد می‌تواند سرآغاز آفرینش ایده‌های کاربردی در زمینه ارایه خدمات مطلوب به شهروندان در مسیر دست‌یابی به اهداف توسعه پایدار شهری باشد.

کد خبر 393435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.