جوی پایدار بر اصفهان حاکم است/ پیش بینی بارندگی در روز جمعه

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه در سه روز آینده جوی نسبتا پایدار بر استان حاکم است، گفت: پایان هفته با گذر امواج ناپایدار بر روی استان احتمال بارشهای رگباری خفیف وجود دارد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی نسبتا پایدار بر روی استان در سه روز آینده، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق در این مدت به‌صورت کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: چوپانان با دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان خواهند بود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان ادامه داد: بیشینه دما هوای در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا به ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می رسد.

هنرمند با اشاره به گذر امواج ناپایدار بر روی استان از روز پنجشنبه، اظهار کرد: احتمال بارش خفیف در روز جمعه وجود دارد و از روز یکشنبه هفته آینده نیز بارندگی برای استان پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان اشاره کرد و گفت: بیشترین بارش‌ها  به ترتیب از شهرهای میمه با میانگین ۶.۹ میلی‌متر، خوانسار با میانگین ۶.۸ میلی‌متر، بویین میاندشت با میانگین ۱.۹ میلی‌متر، چادگان با میانگین ۱.۱ میلی‌متر و کلانشهر اصفهان با میانگین یک میلی‌متر گزارش شده و بارش‌های دیگر شهرهای استان نیز کمتر از یک میلی‌متر بوده است.

کد خبر 393400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.