غیرت تان را نشان دهید/ لیگ چهاردهم تکرار میشود

ششصد و ششمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و چهل و نهمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "تا پایان لیگ جلو بیایید در نهایت فصل چهاردهم تکرار می شود" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که در پی صحبت های مهدی تیکدری بازیکن تراکتور مطرح شده است که در مصاحبه ای اذعان داشته اصلی ترین و خطرناک تریت رقیب تراکتور در راه قهرمانی سپاهان است. صدای سپاهان نیز خطاب در مورد این صحبت او نوشته: کاملا با او موافقیم. البته این موضوع برای تراکتور و سایر مدعیان خوشایند نیست. تراکتوری ها بدانند اگر بتوانند همینطور تا پایان رقابت ها جلو بیایند و تا روز آخر مدعی باشند همانند لیگ چهاردهم دوباره کاپیتان سپاهان جام را بالای سر می برد. امسال سالی نیست که پسران طلایی به راحتی بی خیال جام شوند.

"سپاهان با نود ارومیه دیدار می کند"دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که خبر برگزاری دیدار دوستانه سپاهان با نود ارومیه که یکی از تیم های مدعی لیگ دسته یک هست را می دهد.

"به فضای مجازی بیایم تمرکزم بهم می خورد" دیگر عنوان رسانه الکترونیک صدای سپاهان است که به نقل از محمد محبی مهاجم ملی پوش سپاهان مطرح شده است.

"شما ببرید و غیرت تان را نشان دهید" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که برخلاف بزرگنمایی های بیش از حد برخی رسانه ها در مورد بحران مالی باشگاه ذوب آهن در ماه های آتی برای پرداختی ها، از دست اندرکاران این تیم خبر می‌رسد که اخبار موجود در خصوص مشکلات متعدد مالی باشگاه شایعه‌ بوده است و بازیکنان ذوب آهن را به حضور پرقدرت برابر مس کرمان بدون توجه به این شایعات دعوت می کند.

"برنامه های علی منصور برای مقابله با خطرات مس"دیگر عنوان این رسانه است که به انگیزه بالای علی منصور برای شکست مس کرمان و کسب موفقیت در جام حذفی این بار با ذوب آهن اشاره دارد.
"از معرفت ذوب آهنی ها ممنونم" و"رتبه فعلی ذوب آهن در لیگ کاملا کذب است" عناوین  پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 393398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.