به بازیکنانم اخطار داده‌ام

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: جام حذفی جامی است که قابل پیش بینی نیست، خیلی بازی دشواری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در کنفرانس خبری پیش از بازی با مس کرمان بابیان تبریک به یزدی زاده به مناسبت انتخاب وی به عنوان مرد شماره یک فولاد کشور، اظهار کرد: بازی سختی داریم. جام حذفی جامی است که قابل پیش بینی نیست . خیلی بازی دشواری خواهد بود. با توجه به آنالیزی که داشته ام مس از ۹۰ درصد تیم های لیگ یک بهتر است.

وی با تاکید بر اینکه به بازیکنانم بابت بازی فردا اخطار داده ام گفت:  بازیکنانم بابت باید مراقب باشند. تیم فوتبال ذوب آهن برای جام حذفی برنامه ویژه ای دارد؛ امیدوارم بازی فردا در مقابل مس کرمان را پیروز شویم و به مراحل بعدی صعود کنیم. امسال ما در دو جبهه جام حذفی و لیگ برترمیجنگیم . آزمون و خطا را در جام باشگاه های آسیا داشته ایم چون جوانان خوبی را در تیم داریم بنابراین  اعتقادی به ترکیب ثابت ندارم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه اگر بخواهم به ترتیب سختی جام ها مرتب کنیم، قهرمانی در جام حذفی خیلی راحت تر از لیگ و جام باشگاه های آسیاست. اگر بخواهیم نگاه ویژه ای به جام باشگاه های آسیا سال آینده داشته باشیم باید حضور در بالای جدول را تجربه کنیم چون حضور در پلی آف سخت است و ما را با مشکل روبرو خواهد کرد. امیدوارم در زمان فشردگی مسابقات لیگ و چهار تیمی که در باشگاه های آسیا درگیر هستند بتوانیم از رقیبان پیشی بگیریم.

 منصوریان با ابراز امیدواری نسبت به پیروزی در بازی فردا، گفت: فردا به امید پروردگار اگر با پیروزی بازی را به اتمام برسانیم ذوب آهن در سه بازی آخر جام حذفی حضور خواهد داشت. با توجه به آنالیزی که از مس داشته ایم  خط حمله خوبی دارد ولی خط دفاع سستی دارد. به بازیکنانم گفتم لیگ را فراموش کنیم . فردا تغیراتی را نسبت به بازی سپاهان داشته باشیم. تمام تمرکزمان بر روی مس کرمان است. برنامه یک ساله بسته ایم سال گذشته ۱۶۴ تغییر داشتیم تا ذوب را به باشگاه های آسیا برسانیم . با توجه به اینکه باید خود را با تقویم تیم ملی منطبق کنیم و باتوجه به سرمایه سازی در باشگاه باید از بازیکنان جوان نیز استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه به مدیر عامل باشگاه گفته ام سال آینده باید کمترین تغییرات را در تیم فوتبال داشته باشیم ادامه داد: در لیگ ایران مربیان همه هم را میشناسند دایره ای داریم که ۲۰ تا ۲۵ مربی در آن می چرخند باید با تمرینات بازیکنان را پرورش دهیم همانقدر که حسینی من را میشناسد من نیز مجتی را میشناسم. ما کار تاکتیکی را میکنیم ولی وقتی بازیکنی وارد زمین شد فقط از کنار زمین می توانیم بازیکن را کوچینگ کنیم. سرمربی دیگر داخل زمین نیست. در لیگ ما ستارگان بالای سی سال تعیین کننده هستند؛ فردا از خلعتبری در ترکیب استفاده خواهیم کرد. بزرگان تیم ابزار دست من هستند. من فردا را پلی برای فردای بهتری میبینم.

منصوریان ادامه داد: همیشه میگویم اتوبوس فوتبال در حال حرکت است بازیکن اگر صندلی پیدا کرد همیشه جایگاهش مشخص است وگرنه باید پیاده شود. بازیکنانی مثل خلعتبری و حدادی فر ثابت شده اند. متاسفانه هادی محمدی را کاملا به دلیل سرما خوردگی در اختیار نخواهیم داشت. بوحمدان خوب شده و وقتی سر تمرین حاضر شد خوشحال شدم . فردا در ۱۸ بازیکن اصلی حاضر خواهد بود. مهران درخشان مهر را بدلیل اینکه در تمرین پایش پیچ خورده در هفته های آینده بیشتر کمک تیم خواهد کرد.اهداف بین کیروش و ویلموتس یکی است برایشان هزینه می شود تا تیم ما را در طوفان عبور دهند.

وی با تمجید از کارلوس کیروش، گفت: سن تیم ملی زمانی که تحویل گرفت ۳۳ بود اما ۲۳ تحویل داد. ما خواسته زیادی داشتیم که در مقابل  اسپانیا و پرتغال هم پیروز شویم . ویلموتس سابقه خوبی دارد. به ویلموتس گفتم تفکراتت را بر روی نتیجه قرار داد. ما از تورنمت جام جهانی خوشحال بودیم. با وحید هاشمیان صحبت کردم و به وجود بازیکنان با کیفیت خوب در میان بازیکنان ذوب آهن داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: هفت ساعتی که برای بازی پرتغال اکثر مردم ما را پای تلویزیون نشاند ارزش خیلی بالا است. کیروش در سال های اولیه خوب بود اما با شرایطی بهم ریخت. برای ویلموتوس و هاشمیان آرزوی موفقیت می‌کنم. اعتقاد دارم اصفهان قطب دوم کشور است امیدوارم ما نیز به شرایط ایده آل برگردیم. خواهش میکنم هوادار ما با تیم آشتی کند و فردا ما را تنها نگذارند.

کد خبر 393393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.