تکمیل ظرفیت اقامتگاه‌ها تا مرز خسروی/ دعوت زوار به رویداد بین‌المللی ۲۰۲۰

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع استان کرمانشاه گفت: تأسیسات اقامتی گردشگری و سایر اقامتگاه‌های عمومی و دولتی کرمانشاه تا مرز خسروی به فیض حضور زوار اربعین صددرصد تکمیل‌شده است.

به‌گزارش ایمنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، امید قادری امروز سه‌شنبه ۲۳ مهر ۹۸ با اعلام این خبر اظهار کرد: ظرفیت‌های آماده‌شده اقامتی در شهرستان‌های قصر شیرین، دالاهو و اسلام‌آباد بالغ‌بر صد هزار نفر است و این امر در شهرستان کرمانشاه که در اولویت دوم اقامت قرار دارد، بیش از ۵۰ درصد با ظرفیت ۶۰ هزار نفر است.

وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای تردد راهپیمایان اربعین از محور کرمانشاه ـ خسروی، این اداره‌کل اقدام به نصب بیلبوردهای خوش‌آمد گویی به زوار، و دعوت به رویداد بین‌المللی بوم‌گردی و روستایی ۲۰۲۰ کرده است.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع استان کرمانشاه گفت: با توجه به واگذاری بخشی از مدیریت اسکان و تبلیغات ستاد اربعین به این اداره‌کل،هزاران نسخه بروشور معرفی توانمندی‌های گردشگری، فرهنگی و خدماتی تهیه و در ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و موکب‌ها توزیع شد.

وی همچنین از برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی و اطلاع‌رسانی گردشگری خبر داد و گفت: ستاد اربعین کرمانشاه حداکثر تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به زوار کرده است.۱۶۰ موکب در کنار گروه‌های امداد و نجات، امداد خودرو، بیمارستان‌های سیار و همچنین تقویت خطوط تلفن و اینترنت ازجمله این خدمات است.

کد خبر 393390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.