محلات شهرک بهاران سنندج آسفالت می‌شود

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آغاز عملیات آسفالت بیش از ۳۵ هزار مترمربع از معابر و محلات شهرک بهاران سنندج در راستای بهبود عبور و مرور شهروندان و وسائط نقلیه، بهسازی و مناسب سازی سطح معابر خبر داد.

به گزارش ایمنا، بهزاد ریحانی‌فرد با اشاره به آغاز عملیات آسفالت سطح معابر شهرداری ناحیه ویژه بهاران، اظهار کرد: یکی از مهمترین مطالبات شهروندان آسفالت و بهسازی معابر و محلات است.

وی افزود: در همین راستا و با هدف بهسازی معابر و محلات، بهبود عبور و مرور شهروندان و وسائط نقلیه، بهسازی و مناسب‌سازی سطح معابر عملیات آسفالت بیش از ۳۵ هزار متر مربع از محلات و معابر بهاران آغاز شده است.

ریحانی‌فرد تصریح کرد: کوچه‌های شهرک پست به متراژ ۱۸ هزار مترمربع، کوچه سپیدار شهرک زاگرس به متراژ یک هزار و ۲۰۰ مترمربع، کوچه گلزار ۶ واقع در ۱۹/۴ بهاران به متراژ ۷۵۰ مترمربع، خیابان زاگرس گریزه به متراژ دو هزار و ۵۰۰ مترمربع، کوچه شقایق ۵ واقع در ۱۹/۳ بهاران، کوچه مجد ویلا شهر ۸۵۰ مترمربع از جمله معابری است که عملیات زیرسازی آن انجام شده و آماده آسفالت است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت کوچه‌های سه راه تانکرسازی به متراژ سه هزار و ۱۰۰ مترمربع، یک هزار و ۲۰۰ مترمربع از کوچه کمانگر قرادیان، کوچه شمیم ۲ زاگرس ۲۰۰ مترمربع، کوچه مجد ویلاشهر ۸۵۰ مترمربع، کوچه شاکری ۹۰۰ مترمربع، کوچه آذین ۴ زیباشهر یک هزار و ۷۰۰ مترمربع، کوچه مجتمع ۱۱ گولان دو هزار مترمربع و ادامه خیابان اصلی زیباشهر دو هزار و ۵۰۰ مترمربع نیز آسفالت و بهسازی می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا پایان فصل عمرانی بتوانیم تعهدات خود را در خصوص آسفالت معابر به اتمام رساند و موجبات رضایتمندی ساکنان این شهرک‌ها را فراهم کنیم.

کد خبر 393388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.