نسل هم تراز انقلاب تربیت شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش در گام دوم انقلاب باید حول محور پژوهش و تربیت نسل جوان هم تراز انقلاب باید گام بردارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، مهدی اسماعیلی امروز (سه‌شنبه) در آئین معارفه رئیس جدید آموزش وپرورش فریدن با بیان اینکه مدیران با وجود تمام مشکلات آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت اقدامات خوبی انجام داده‌اند، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان در جهت تعلیم و تربیت درست برای تمام ساحت‌های شش گانه برنامه ریزی منسجمی انجام می‌دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان  با بیان اینکه ایجاد نشاط و تعالی و روحیه دانش پژوهی در بین دانش آموزان باید تقویت شود، گفت: آموزش و پرورش در گام دوم انقلاب باید حول محور پژوهش و تربیت نسل جوان هم تراز انقلاب باید گام بردارد.

اسماعیلی گفت: باید راهکارهای خوبی برای تربیت نسل جوان اندیشیده شود تا بتوانیم در گام دوم انقلاب به اهداف تعالی نظام برسیم.

وی با تأکید براینکه وظیفه مدیران اقامه نماز اول وقت در مدارس شهرستان است، گفت: وظیفه مدیران ارائه راهکارهای مفید برای پیشرفت و ترقی آموزش و پرورش است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان  افزود: اگر در گام‌های نخست قدم‌های مثبتی برداشته شود قطعأ حسن کار بهتری در گام‌های بعدی خواهیم داشت و تعلیم و تربیت را به درجات بالاتری ارتقا می‌دهیم.

بخشنامه‌ها دست مدیران پرورشی آموزش و پرورش را بسته است

همچنین علی شریعتی‌نیا، مدیرجدید آموزش و پرورش فریدن در ادامه این جلسه اظهار کرد: پست و مقام‌ یک آزمایش الهی است که با جلب رضایت الهی و خلق خدا می‌توانیم در این آزمایش سرافراز بیرون آییم.

مدیر آموزش و پرورش فریدن با بیان اینکه با تأسی از ایام الله‌ها و مناسبت‌ها باید راه را از بیراهه بشناسیم، افزود: با تفکرات سیاسی مختلف مخالف نیستم و در رفتار کاری‌ام تنها رضایت الهی را مدنظر قرار می‌دهم.

شریعتی‌نیا با بیان اینکه یکی از معیار سنجش مدیران نماز است، گفت: دانش‌آموزان آینده سازان کشورهستند و برای ارتقای تعلیم و تربیت آن‌ها باید تلاش کرد.

وی تأکید کرد: بخشنامه‌ها دست مدیران پرورشی آموزش و پرورش فریدن را بسته است به طوری که از هر گونه ابتکارعملی جلوگیری می‌شود و مدیران فقط گزارش ساز شدند.

به گزارش ایمنا، از خدمات شش ساله نیازعلی علائی قدردانی و علی شریعتی‌نیا به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش فریدن معرفی شد.

کد خبر 393377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.