مهمترین اکسسوری‌های پاییزی را بشناسید

برای استایل‌های پاییزی و زمستانی، اکسسوری‌ها اهمیت زیادی داشته و این قابلیت را دارند که یک استایل ساده را به یک استایل شیک و جذاب تبدبل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شما می‌توانید با یک دست لباس و اکسسوری‌های متنوع، استایل‌های گوناگونی را سِت کنید. کیف، کفش، ساعت، عینک، زیورآلات، کمربند و شال از مهمترین اکسسوری ها هستند. در ادامه به برخی از این آیتم ها اشاره می کنیم که دقت در انتخاب آنها، می تواند شما را شیک‌تر و خوش استایل‌تر کند.

کفش های براق

اگر بدانید کفش ها و نیم بوت های طلایی براق به ویژه طلایی و نقره ای، چه تاثیری در استایل پاییزی شما دارند، هرگز از آنها ساده عبور نخواهید کرد. این رنگ های لاکچری، به راحتی با دیگر رنگ ها سِت می شوند و در استایل کردن آنها مشکلی نخواهید داشت.

کیف های کمری و ریشه دار 

کیف های کمری نزدیک به دو سال است که ترند شده اند و هنوز هم کاربرد زیادی دارند و به عنوان یکی از زیباترین اکسسوری های پاییزی شناخته می شوند. برای خانم هایی که همیشه دستشان پُر است و ممکن است کیفشان را جا بگذارند، به شدت توصیه می شود. در کنار کیف های کمری، کیف های ریشه دار هم پا به دنیای مد و فشن گذاشته اند. ریشه های این مدل کیف در باد و نسیم پاییزی، در هوا معلق و استایل شما را جذاب تر می کند.

دستمال گردن 

دستمال گردن ها، ساده ترین و در عین حال شیک ترین اکسسوری های پاییزی هستند. لازم نیست برای دستمال گردن به دنبال متریالی خاص باشید. یک تکه پارچه و یا حتی روبان هم می تواند به سلیقه خودتان، دور گردن بسته شده و شما را به شدت خوش استایل کند. 

سنجاق یقه و گوشواره های بزرگ

یک جفت گوشواره مناسب می تواند استایل شما را کامل کند. گوشواره های بزرگ و بلند برای این فصل، بسیار ترند شده اند، به ویژه گوشواره های مرواریدی و براق. سنجاق های یقه که به گوشه های یقه پیراهن و یا روی پالتو و بارانی متصل می شوند، به استایل شما جذابیت می بخشند. این سنجاق ها تنوع زیادی دارند اما براق آنها که با پولک، مروارید و یا منجوق ساخته شده اند، بیشترین طرفدار و تاثیرگذاری را روی استایل پاییزی دارند.                                        

کد خبر 393358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.