ساری به عنوان مرکز گردشگری اکو انتخاب شود

شهردار ساری گفت: نیاز است ساری به عنوان مرکز گردشگری اکو در سال ۲۰۲۲ انتخاب شود، البته باید زیرساخت‌های لازم در این زمینه فراهم شود و اجرای فاز دوم پروژه ملل می‌تواند در این مسیر راهگشا باشد.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی اظهار کرد: ساری به عنوان مرکز استان با گره‌های ترافیکی زیادی مواجه است و متاسفانه تاخیر در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های معطل مانده چون فاز دو ملل، تکمیل و راه‌اندازی نیروگاه زباله‌سوز و سایر عملیات‌های عمرانی نیمه کاره سبب ناراحتی شهروندان شده است.

وی ادامه داد: جمعیت بسیاری روزانه از سراسر استان به ادارات کل مستقر در ساری مراجعه می‌کنند که این مساله بار ترافیکی این شهر را افزایش می‌دهد.

شهردار ساری با اشاره به افق گردشگری این شهر در سال ۲۰۲۲، تصریح کرد: نیاز است ساری که به عنوان مرکز گردشگری اکو در سال ۲۰۲۲ انتخاب شود، البته باید زیرساخت‌های لازم در این زمینه هم فراهم شود، اجرای فاز دوم پروژه ملل می‌تواند در این مسیر راهگشا باشد.

رجبی با تاکید بر ضرورت تکمیل و راه‌اندازی پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری، گفت: این مسئله عامل مهمی در برطرف شدن معضل پسماند مازندران است، اما برای محقق شدن این هدف به حمایت‌های دولتی نیاز داریم.

رجبی با تاکید بر اهمیت نگاه صحیح و برنامه‌ریزی دقیق برای تقویت روحیه سازمانی، خاطرنشان کرد: کارهای عمرانی شهرداری باید با استفاده از ظرفیت و توانمندی سازمان عمران و توسط این سازمان انجام شود؛ لازم است کارخانه‌های این سازمان دوباره فعال شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی برای کارکنان سازمان عمران، اظهار کرد: بدون تردید برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی برای کارکنان فنی و اداری شهرداری باید در اولویت قرار گیرد تا زمینه‌های رشد و توسعه سازمانی و ارایه خدمات بهینه به شهروندان بهتر از قبل فراهم شود.

کد خبر 393349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.