استانداردسازی محیط بازی کودکان در شهرکرد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد عملکرد سازمان در احداث، تجهیز و استانداردسازی زمین های بازی کودکان در پارک های شهرکرد از ابتدای سال ۹۶ تا نیمه دوم سال ۹۸ را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، غلامرضا کاظمی، اظهار کرد: از سال‌های گذشته تاکنون اقدامات خوبی در راستای احداث، تجهیز و استانداردسازی زمین‌های بازی کودکان در پارک‌های شهرکرد انجام شده است.

وی تصریح کرد: احداث ۱۴ زمین‌بازی جدید و استفاده از وسایل پلی اتیلن استاندارد و کف‌پوش گرانولی در مناطق کمتر برخوردار با صرف هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد ریال، انجام شده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به جمع‌آوری وسایل بازی فلزی مستعمل و غیرایمن از ۱۵ زمین بازی کودکان و نوسازی و استانداردسازی این زمین‌ها، خاطرنشان کرد: این اقدام با اختصاص هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام شده است.

کاظمی ادامه داد: نصب بیش از هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع کف‌پوش گرانولی در راستای استانداردسازی زمین‌ها، برنامه‌ریزی و آغاز کار برای احداث دو زمین بازی جدید در مناطق کمتر برخوردار و نوسازی۹۰ درصد زمین‌های بازی کودکان و تجهیز ۱۵ زمین بازی به وسایل پلی‌اتیلن و استانداردسازی آن‌ها بخشی از اقدامات انجام شده برای افزایش ایمنی محیط‌های بازی کودکان بوده است.

وی گفت: استانداردسازی نهایی و اخذ گواهی استاندارد وسایل بازی پارک‌ها در دستور کار این سازمان قرار گرفته است، اما برای تحقق این کار ابتدا باید بسترهای لازم فراهم، نواقص احتمالی رفع و در انتها برای اخذ گواهی استاندارد اقدام شود.

کد خبر 393330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.