انصاری فرد در لیست پرسپولیس/ لذت انتقام

امشب تیم ملی فوتبال ایران در یکی از مهم ترین آزمون‌های بعد از کی‌روش، باید در منامه مقابل بحرین قرار بگیرد، تیمی که چندین سال است گربه سیاه تیم ملی لقب دارد و حالا با یک پیروزی پر گل می‌توان انتقام مقدماتی جام جهانی۲۰۰۲ را از این تیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصاف جذاب و مهم ایران و بحرین، نزدیک شدن نام انصاری فرد به پرسپولیس و شکست چندین باره تیم ملی والیبال در جام جهانی مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز-۲۳مهر-بود.

"ایران ورزشی" با عنوان "انتقام بگیرید" از اظهارات بلاژویچ در خصوص بازی تلخ ایران و بحرین نوشت، بازی که در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ برگزار شد و ایران می‌توانست با برد راهی جام جهانی شود، اما بحرین شکست تلخی را متحمل ایران کرد.

"خبر ورزشی" از احتمال انتقال زمستانی کریم انصاری فرد به پرسپولیس خبرداد، موضوعی که وقتی جدی می‌شود که تیم حال حاضر کریم او را نمی‌خواهد و پرسپولیس نیاز مبرمی به مهاجم دارد.

بعد از گذشت سال ها، چند روز پیش بانوان توانستند به ورزشگاه بروند موضوعی که موجی از امیدواری و شادی را بین بانوان ایجاد کرد، حالا رئیس جمهور معتقد است برخی نگران این حضور بودند "گل" با عنوان "برخی در کشور نگران حضور بانوان بودند" از اظهارات حسن روحانی نوشت.

تیم ملی امید دیروز و بعد از حواشی های فراوان خود را برای اولین محک مقابل استرالیا دید، محکی که البته شاگردان استیلی از آن سربلند بیرون آوردند و با دو گل کانگوروها را شکست دادند "شوت" با عنوان "امید استیلی ناامیدمان نکرد" از این پیروزی نوشت.

"هدف" خبر از احتمال عدم بازگشت دیاباته به ترکیب استقلال نوشت، مهاجمی که با برخوردی ساده یک ماهی است دور از میادین است و این روزنامه معتقد است شاید دیگر برنگردد، "خطر از دست دادن آخرین مهاجم" عنوان این روزنامه در این باره است.

"حریف بچه‌های لاجوردی هم نشدیم" عنوان "ابرار ورزشی" در خصوص شکست دوباره تیم ملی والیبال و این‌بار مقابل جوانان ایتالیا است، مسابقه‌ای که نشان از لزوم تحولی عظیم در کادرفنی تیم ملی والیبال داشت.

"پیروزی" با عنوان"طلسم شکن" از امیدواری هواداران و فوتبال دوستان ایرانی به پیروزی تیم ملی مقابل بحرین نوشت، پیروزی که البته دور از دسترس نیز نیست.

کد خبر 393322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.