۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
توسعه فضای سبز شهری در فردیس

معاون خدمات شهری شهردار فردیس از تبدیل فضاهای نامطلوب این شهر به فضای سبز خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی خوشگرد با اشاره به وضعیت پل‌های شهر فردیس، اظهار کرد: با توجه به اینکه پل‌هایی همچون کلانتری، انبار نفت و شهدای ارتش از اِلمان‌های شهر به شمار می‌روند، مدیریت شهری فردیس نسبت به زیباسازی و بهسازی این پل اقدام کرده است.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی این شهرداری از زیباسازی و نورپردازی پل انبار نفت خبر داد و خاطرنشان کرد: پایه‌های پل سرامیک و کاشی‌کاری و عرشه پل انبار نفت نیز نورپردازی شده است.

معاون خدمات شهری شهردار فردیس با بیان اینکه تبدیل فضاهای نامطلوب شهری به فضای سبز از اقداماتی است که در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار دارد، اضافه کرد: این اقدام به صورت اولویت‌بندی در مناطق و محلات مختلف فردیس انجام می‌شود تا هم سرانه فضای سبز افزایش یابد و هم محیط مناسب بیشتری برای استراحت و گذران اوقات فراغت شهروندان فراهم شود.

خوشگرد با بیان اینکه پل سرحدآباد در سال‌های گذشته وضعیت نامطلوبی داشته است، عنوان کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای بهسازی و پاکسازی این محل اقدام و این فضا را به محلی مناسب برای استفاده شهروندان تبدیل کرده است تا امکان تردد، استراحت و گردش‌های خانوادگی و فردی در آن وجود داشته باشد.

کد خبر 393317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.