سلطانی‌فر: ۱۰ ورزشگاه آماده حضور زنان است

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۱۰ ورزشگاه در شهرهای مختلف آماده حضور زنان هستند، گفت: ما در همه ورزشگاه‌های بزرگ امکان اینکه همین فردا صبح پذیرای خانم‌های تماشاگر باشیم، را داریم.

به گزارش ایمنا، مسعود سلطانی‌فر در بخشی از مستند جوابیه دولت به برنامه‌های صدا و سیما در خصوص حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه‌های فوتبال اظهار کرد: همین الان و حتی اعلام کنند که همین فردا صبح، تصمیم دارند که شش گروه مختلف در یک ورزشگاه از شش معبر ورودی وارد کنند و در شش جایگاه جداگانه با سرویس و خدمات جداگانه بنشانند، ما بدون مشکل ساماندهی می‌کنیم؛ این امکانات در گذشته هم فراهم بود و ما از بازی ایران و بولیوی (یک سال و نیم گذشته) هیچ مشکلی نداشتیم و حتی از قبل سال ۹۷ هم این امکانات آماده بود.

وزیر ورزش و جوانان امکانات ورزشگاه‌های فوتبال در کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: ما در همه ورزشگاه‌های بزرگ‌مان از جمله ورزشگاه آزادی، استادیوم نقش جهان اصفهان، یادگار امام تبریز، ثامن مشهد، امام رضای مشهد، غدیر اهواز، پارس شیراز و بقیه ورزشگاه‌های ١٥ هزار نفری که ساخته‌ایم، امکان اینکه پذیرای خانم‌های تماشاگر باشیم را با رعایت حدود و مسائل شرعی و فرهنگی داریم و به راحتی می‌توانیم ورودی جدا، گیت‌های جدا، معبر جدا، سرویس بهداشتی جدا و خدمات جدا را برای زنان فراهم کنیم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

سلطانی‌فر با اشاره به برگزاری لیگ ملت‌های والیبال در اردبیل و ارومیه تصریح کرد: در بازی‌های لیگ ملت‌های والیبال که دو هفته در اردبیل و ارومیه میزبان بودیم؛ در اردبیل از نماینده معظم ولی فقیه و امام جمعه استان دعوت کردم در اولین بازی ایران با پرتغال تشریف بیاورند. آن روز از ۶ هزار جمعیت حاضر در سالن، یک هزار و ۵۰۰ نفر خانم‌ها بودند که حدود یک چهارم را شامل می‌شد؛ حدود یک ساعتی که از بازی گذشت حاج آقا عاملی به من گفتند: این خانم‌ها آمدند چه مشکلی بوجود آمد؟ گفتم حاج آقا ما هم همه حرف‌مان همین است.

منبع: ایرنا

کد خبر 393285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.