اصغر آقا بفرما/ شاهینی ام و سپاهانی

ششصد و پنجمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و چهل و هشتمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "استقلال و پرسپولیس؟ هیچکدام، شاهینی ام و سپاهانی" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به موضع گیری محمد محبی بازیکن سپاهان در واکنش به صحبت های فردی که وی را عاشق پرسپولیس دانسته و در فصل نقل و انتقالات مدعی بود که محبی در آستانه سرخپوش شدن قرار داشت، عنوان شده است.

"بی خیال ترکیه شدم و در سپاهان ماندم"، تیم های لیگ برتری پیشنهاد دیدار با ما را رد می کنند و" لیگ در ادامه سخت خواهد شد" دیگر عناوین این رسانه است.

" اصغر آقا بفرما" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به عیادت خانواده باشگاه ذوب آهن از اصغر فروتن پیشکسوت ذوب آهن پرداخته و نوشته:

 اصغر فروتن از پیشکسوتان بزرگ و مردان با تجربه در حوزه سرپرستی فوتبال در کشورمان است که از نخستین سالهای تشکیل باشگاه به عنوان سرپرست، مدیریت تیم فوتبال ذوب آهن را در سالهای پر فراز و فرود دهه های هفتاد و هشتاد بر عهده داشت.وی سابقه همکاری با مربیان  بسیاری همچون مرحوم ناصر حجازی، بهرام عاطف، رسول کربکندی، منصور ابراهیم زاده و  محمود یاوری را در کار نامه پر بار خود دارد .او این روزها در بستر بیماری است و البته را عزمی که دارد خیلی زود تخت بیمارستان را ترک می کند و به میان دوستداران خود باز می گردد.برای وی و همه پیشکسوتان خانواده بزرگ ذوب آهن و فوتبال ایران آرزوی سلامتی و عمر با عزت داریم.

"مدیرعامل ذوب آهن مرد سال فولاد شد" ، " جانشین گلر ملی پوش شدن ساده نیست" و "به شهرخودرو گل بزنم شادی نمی کنم" دیگر عناوین این رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 393282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.