ثبت یک صعود ۹ هزار واحدی دیگر برای شاخص کل بورس

شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۹۰۱۰ واحدی به کار خود پایان داد و عدد ۳۲۲ هزار و ۵۹ واحد را ثبت کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شاخص هم وزن نیز به رقم ۹۳ هزار و ۶۱ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۳۲ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۶۰ هزار واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز عدد ۴۱۵۴ واحد را نمایش داد.

امروز با دست به دست شدن سه میلیارد و ۷۷۱ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۴۱۵ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۹۱۸ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "فارس"، "فولاد" و "فملی" به ترتیب با ۷۰۲، ۶۱۸ و ۴۵۴ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای "ونیرو"، "دالبر" و "دسبحا" به ترتیب با ۵۵، ۳۱ و ۲۵ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وبملت"، "وتجارت" و "وبصادر"  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و مواد دارویی و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

شاخص بورس تهران امروز صعود کم سابقه ای را تجربه کرد و به گفته کارشناسان بازار سرمایه در حال حاضر سیگنال های منفی برای بورس تهران متصور نیست عملکرد مثبت شرکت ها و تحولات بین المللی و قیمت جهانی کالا ها عوامل موثر بر تداوم شاخص بورس تهران در روز های آتی هستند.

کد خبر 393279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.