توزیع کارت اعتباری تخفیف خرید کالا به رانندگان تاکسی شهری سمنان

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر از اعطای کارت اعتباری خرید کالا به تاکسیرانان متقاضی این طرح خبر داد.

به گزارش ایمنا، مجید کاشی هدف از این اقدام را افزایش خدمات و حمایت از رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل درون‌شهری، دانست و اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه موجود مابین اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور و بانک مهر ایران، رانندگان ناوگان تاکسیرانی می‌توانند علاوه بر اعتبار ۸۰۰ هزار تومانی بانک مهر، از کارت‌های اعتباری کوروش به عنوان کارت تخفیف در فروشگاه‌ها استفاده کنند.

وی در رابطه با نحوه استفاده از این تخفیف‌ها، افزود: دارندگان این کارت‌ها علاوه بر تخفیف‌های کلی فروشگاه برای رانندگان تحت پوشش سازمان تاکسیرانی، به ازای خرید به مبلغ یکصد هزارتومان از دو درصد تخفیف، به ازای خرید به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان، از سه درصد تخفیف خرید و ... بهره‌مند خواهند شد.

کاشی خاطرنشان کرد: اعتبار تخصیصی طی چهار قسط (ماهیانه مبلغ دو میلیون ریال) بازپرداخت خواهد شد و پس از اتمام آخرین قسط مجددا مبلغ  هشت میلیون ریال به روش اعلامی تا سه مرحله در سال در کارت رانندگان شارژ خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در مورد مراحل دریافت کارت خرید فروشگاه‌های افق کوروش گفت: متقاضیان پس از ثبت‌نام در سامانه اعلام شده برای افتتاح حساب به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران مراجعه می‌کنند.

کاشی گفت: متقاضیان کارت معیشت می‌توانند به آدرس اینترنتی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور www.irtusan.ir  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام کارت معیشت رانندگان اقدام کنند. گفتنی است تعداد ۳۰ فقره کارت معیشت میان رانندگان ناوگان تاکسی شهری سمنان توزیع شده است.

کد خبر 393275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.