بازی جام حذفی بازی شگفتی هاست/ ذوب آهن نیاز به تقویت داد

سرمربی سابق تیم امید ذوب‌آهن گفت: ذوب آهنی ها نباید فکر کنند چون مس کرمان در لیگ یک حضور دارد، بازی آسانی را پیش رو دارند.

حسن حاج رسولیها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به  شناخته شدن ترفندهای منصوریان برای تیم های مختلف، اظهار کرد: سال گذشته تیم ذوب آهن با بهره گیری از تاکتیک های خاصی بازی را به نفع خود برمی گرداند یا به نوعی کامبک می زد، همین موضوع باعث شده تا تیم های دیگر از ذوب آهن بیشتر اطلاعات داشته باشند و منصوریان را بیشتر از پیش شناخته باشند ضمن اینکه راه های مقابله با ترفندهای منصوریان را در دستور کار خویش قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه تیم ذوب آهن طی هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و در آرامش کامل خود را برای رویارویی با مس کرمان دسته یکی آماده می کند، گفت: مجتی حسینی سرمربی سابق ذوب آهن برای این دیدار بر روی نیمکت مس کرمان حضور خواهد داشت و با ذوب آهن آشنایی کامل دارد.

این پیشکسوت ذوب آهن افزود: بازی برای هر دو تیم ذوب آهن و مس کرمان مشکل است، ذوبی ها  نباید فکر کنند چون مس کرمان در لیگ یک حضور دارد بازی سهل و آسانی را پیش رو دارند. بازی های جام حذفی همیشه بازی های شگفتی ساز بوده است، ذوب آهن باید بداند و مراقب باشد که نام مس کرمان به عنوان شگفتی ساز این رقابت ها ثبت نشود.

سرمربی سابق تیم امید ذوب‌آهن با بیان اینکه تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن از نظر فنی تیم بدی نیست، اما نیاز به تقویت دارد، ادامه داد: تیم منصوریان در حال حاضر از نظر ساختار دفاعی مشکل دارد و از طرفی هم یک گل زن تمام عیار ندارد. اینها موضوعاتی است که منصوریان قبل از شروع فصل باید به آن می پرداخت.

وی ادامه داد: در حقیقت ذوب آهن می توانست بازیکنانی را جذب کند که این مشکلات را حل کند. منصوریان این نکات را مد نظر قرار داده است که نتوانسته به نتیجه دلخواهش برسد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به بازگشت ذوب آهن به شرایط ایده آل، گفت: طی هفته های گذشته ده درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده و حضور محمدی به عنوان کسی که تفکرات ورزشی دارد، حرکت ویژه ای در ذوب آهن است.

حاج رسولیها خاطرنشان کرد: امیدوارم با فرصت هایی که در اختیار منصوریان قرار گرفته است این سرمربی بتواند نتیجه دلخواهش را کسب کند و تیم را به شرایط ایده آل برساند.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 393272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.