تغییر ساعت کار مجموعه‌های گردشگری اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان از تغییر ساعت کار زیرمجموعه‌های گردشگری شهرداری اصفهان از اول آبان ماه تا ۲۰ اسفندماه سال جاری خبرداد.

علی معینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان یکی از مجموعه هایی است که با هدف ایجاد و توسعه زیرساخت های تفریحی و گردشگری از سوی شهرداری اصفهان پایه‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه این شرکت وظیفه توسعه مجتمع‌های گردشگری در بخش‌های فرهنگی، ورزشی، سیاحتی و تفریحی در راستای ایجاد زمینه تفریحات سالم برای شهروندان و گردشگران را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اولویت برنامه‌های مدیریت شهری بر توسعه گردشگری استوار است و در نظر دارد آن را از شعارزدگی خارج و به مرحله عمل وارد کند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان افزود: این شرکت در حال تدوین سند استراتژی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت با هدف توسعه مجتمع‌های گردشگری در بخش‌های مختلف است.

وی با اشاره به ساعت کار زیرمجموعه‌های گردشگری خود از اول آبان ماه تا ۲۰ اسفندماه ۹۸، گفت: شهر رویاها از روز یکم آبان‌ماه ۹۸ تا ۲۰ اسفندماه ۹۸ روزهای شنبه تا سه‌شنبه ویژه‌ اردوها خواهد بود و روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ پذیرای شهروندان است که این زمان تا ساعت ۲۴ نیز قابل تمدید خواهد بود.

معینی تاکید کرد:  دستگاه‌های تفریحی شهر رویاها برای نخستین بار به همت تیم فنی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان و شهر رویاها به روزرسانی، تعمیر و راه‌اندازی مجدد شده است.

وی ادامه داد: ساعت فعالیت تله‌کابین صفه شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ در نظر گرفته شده است، پنج‌شنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۲۴ خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان افزود: سالنهای بولینگ و بیلیارد صفه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ خواهد بود، پنج‌شنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۲۴ در اختیار شهروندان است.

وی با بیان اینکه از اول آبان ماه تا ۲۰ اسفندماه سال جاری ساعت کار تله‌سیژ ناژوان همه روزهای هفته از ساعت ۱۱ صبح تا غروب آفتاب خواهد بود، گفت: زیپ‌لاین و پل معلق صفه، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ و روزهای پنج‌شنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ آماده پذیرش شهروندان و گردشگران است.

معینی اظهار کرد: کارتینگ رویاها روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ و روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۲۳ در اختیار شهروندان و مسافران است.

کد خبر 393262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.