نصب  ۱۲۰ مخزن زباله مکانیزه جدید در بوشهر

سرپرست سازمان مدیریت پسماندشهرداری بوشهر گفت: ۱۲۰ مخزن زباله مکانیزه جدید در نقاط مختلف شهر بوشهر نصب شد.

به گزارش ایمنا، عبدالله کردگار اظهار کرد: در راستای نظافت و پاکیزگی هرچه بهتر سطح شهر با همت معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری، ۱۲۰ مخزن جدید جمع‌آوری زباله در خیابان‌های اصلی، معابر و کوچه‌های فرعی محلات و مناطق شهر بوشهر که با کمبود مخزن مواجه بود، نصب شد.

وی ادامه داد: اجرای این طرح در راستای اجرای قانون مدیریت پسماند و به منظور بهینه‌سازی جمع‌آوری زباله به صورت مکانیزه در محلات شهر در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماندشهرداری بوشهر با بیان اینکه تعداد زیادی از مخازن زباله سطح شهر نیازمند ترمیم و جایگزینی با مخازن است، خاطرنشان کرد: در بعضی محلات و خیابان‌ها مخازن جمع‌آوری زباله دچار مشکلاتی نظیر تخریب یا فرسودگی شده که برای جبران این مشکل، مخازن جدید خریداری شده است.

کردگار تصریح کرد: مخزن زباله مکانیزه از مهم‌ترین تجهیزات نظافتی شهر محسوب می‌شود که به جهت نظافت و پاکیزگی محیط شهری و جلوگیری از شیوع انواع بیماری‌های میکروبی و تامین رفاه حال شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

وی اضافه کرد: نظم بخشیدن و استفاده از روش‌های نوین جمع‌آوری پسماند یکی از مهم‌ترین سیاست‌های مدیریت شهری برای نظافت شهر و جلوگیری از شیوع بیماری است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماندشهرداری بوشهر از اجرای طرح "مهر حامیان فضای سبز" در این شهر خبر داد و افزود:  دوره‌های آموزشی ویژه اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شده است.

کد خبر 393260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.