ویلموتس برعکس کی‌روش به لیگ ایران توجه دارد

بازیکن اسبق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: نباید از این نکته غافل شد که ایران کشوری اسلامی است و باید در رابطه با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها قبل از هر کاری ابتدا زمینه‌سازی لازم بشود.

احمد جمشیدیان در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به علاقه ویژه دوستداران فوتبال در ایران به بازی تهاجمی، اظهار کرد: با جدا شدن کارلوس کی روش از فوتبال ایران و حضور ویلموتس در راس هرم تیم ملی و ارائه بازی هجومی، جذابیت مسابقات ایران در بین فوتبال‌دوستان ایرانی دو چندان شده است.

وی با اشاره به این نکته که اگر تیمی هجومی بازی کند ولی نتیجه مورد نظر هواداران را کسب نکند، هواداران راضی نخواهند بود، گفت: مطمئناً دیدار با بحرین یک امتحان جدی برای ما نخواهد بود، اما تیم ملی فوتبال ایران نسبت به بازی هفته قبل در مقابل کامبوج محک جدی‌تری خواهد خورد. حریف بحرینی ما جزء چند تیم اول آسیاست، بحرین تیم درجه دوم آسیاست ولی اگر ما ادعا داریم که تیم هجومی و قدرتمندی هستیم نباید در مقابل بحرین کار مشکلی داشته باشیم.

جمشیدیان با تمجید از ویلموتس برای بکارگیری جوانی مثل محبی در ترکیب دیدار گذشته مقابل کامبوج، گفت: ویلموتس نشان داده است نگاه ویژه ای به لیگ دارد و این موضوع یکی از نقاط قوت سرمربی تیم ملی ایران است. نقطه ضعف بزرگ کارلوس کی‌روش این بود که به لیگ توجهی نداشت، حضور جوانانی مثل محبی که در دیدار ایران و کامبوج بکار گرفته شد باید ادامه دار باشد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با تاکید بر اینکه قبل از دیدار با کامبوج موافقت خود را برای حضور بانوان در ورزشگاه اعلام کرده است، ادامه داد: ما نباید بخاطر اینکه سالیان سال کاری را انجام نداده ایم از آن بترسیم. همیشه شروع هر کاری سخت است و شروع کننده باید ریسک بزرگی بپذیرد. خوشبختانه دیدار مقابل کامبوج در آرامش کامل با حضور بانوان فوتبال‌دوست برگزار شد. نباید از این نکته غافل شد که ایران کشوری اسلامی است و باید قبل از هرکاری در رابطه با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ابتدا زمینه‌سازی لازم بشود.

جمشیدیان با ابراز امیدواری نسبت به اینکه در آینده نه چندان دور با زمینه سازی مناسب فنس ها نیز بین هواداران برداشته شود، افزود: خاطرم هست چند سال گذشته در دربی تهران بین هواداران دو تیم پایتخت فاصله زیادی ایجاد می شد، اما طی سالیان اخیر شاهد آن فاصله زیاد نیستیم، تماشاگران با حضور در ورزشگاه فقط به تماشای فوتبال و تشویق تیم دلخواهشان می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 393254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.