تملک و آزادسازی زمین‌های طرح توسعه پارک‌سوار صمدیه

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از تملک و آزادسازی زمین‌های طرح توسعه پارک‌سوار صمدیه خبر داد و گفت: این طرح تا ۱۷ هزار مترمربع جای توسعه دارد و با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در طرح توسعه‌ای پیش‌بینی شده تا پایانه درون استانی صمدیه به برون استانی تبدیل شود، از این رو در آینده تعدادی از شرکت‌های فعال در پایانه‌های کاوه و زاینده رود به پایانه صمدیه انتقال داده خواهد شد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد یکسال گذشته سازمان پایانه‌های مسافربری افزود: اتصال ایستگاه مترو به پایانه کاوه، محوطه‌سازی و دیوارکشی پایانه اندیشه و پیگیری مشکلات تملکی آن از جمله اقدامات انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در پایانه‌های پنج گانه شهر در پنج ماه نخست سال گذشته به پنج میلیون ۳۰۰ هزار مسافر با ۴۳۰ هزار سرویس درون شهری و برون شهری خدمات ارائه شده است، تصریح کرد: تابستان امسال نیز سه میلیون و ۵۲ هزار و ۸۹۲ مسافر با ۲۳۴ هزار و ۲۸۸ سرویس شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری برون شهری از پایانه‌های پنج‌گانه شهر اصفهان جابجا شدند.

وی با اشاره به انجام یک پروژه مشترک بین شهرداری اصفهان و دانشگاه صنعتی خاطرنشان کرد: این پروژه با هدف سنجش میزان آلاینده‌ها در پایانه‌های مسافربری در روزها و ساعت‌های مختلف انجام شده است.

محبوبی گفت: خرید دستگاه‌های چهار گاز(برای تعیین میزان آلایندگی خودرو) جهت ایستگاه معاینه فنی جی برای خودروهای دوگانه سوز، خرید و نصب دوربین به منظور توسعه سیستم نظارت تصویری پایانه‌ها برای پوشش نقاط کور در محوطه و سطح پایانه‌ها هم‌چنین تشکیل کارگروه گردشگری با هدف شناسایی پتانسیل های سازمانی و توسعه و ترویج گردشگری در پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با حضور نمایندگانی از شهرداری اصفهان، سازمان فرهنگی تفریحی، اداره کل حمل و نقل و راهداری جاده‌ای، سازمان میراث فرهنگی شهر اصفهان از دیگر اقدامات سازمان پایانه‌های مسافربری در یکسال گذشته است.

وی با بیان اینکه اینترنت پرسرعت در بستر فیبرنوری برای شرکت‌های مسافربری در پایانه کاوه راه اندازی شده است، افزود: ارتقا و بهینه‌سازی دوربین‌های نظارت تصویری نصب شده در پایانه ها جهت کنترل و جلوگیری از وقوع حوادث از طریق اتاق مانیتورینگ و ساماندهی شبکه پسیو پایانه‌های کاوه، صفه، جی، زاینده رود مرکز معاینه فنی و سی‌ان‌جی پایانه جی از دیگر اقدامات انجام شده در این سازمان طی یکسال گذشته است.

کد خبر 393252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.