تشکیل کمیته‌های ساماندهی نیروهای شرکتی شهرداری ساری

شهردار ساری از تشکیل دو کمیته ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی مطالبات پیمانکاران شهرداری خبر داد.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی با اعلام این خبر، اظهار کرد: کمیته ساماندهی نیروهای شرکتی با هدف تصمیم گیری نسبت به سازماندهی این نیروها بر اساس قانون با عضویت معاون خدمات شهری، سرپرست معاونت اداری و مالی، رییس اداره بازرسی، رییس شورای اسلامی کار شهرداری، مدیر حراست، مدیر اداری و رفاهی و سرپرست کارگزینی تشکیل شده است.

وی با اشاره به کمیته بررسی مطالبات پیمانکاران این شهرداری، تصریح کرد: این کمیته با هدف بررسی مطالبات و مذاکره با پیمانکاران و تصمیم‌گیری در خصوص توافق با آنان با عضویت رییس اداره بازرسی شهرداری، سرپرست معاونت اداری و مالی، رییس شورای اسلامی کار شهرداری، مدیر حراست و نماینده واحد مرتبط با پرونده بر حسب مورد، تشکیل شده است.

شهردار ساری با اشاره به اقدامات شهرداری‌های نواحی سه‌گانه این شهر برای مقابله با بحران و حوادث احتمالی، اظهار کرد: در منطقه یک شهرداری در راستای ارایه خدمات مناسب به شهروندان و کاهش سوانح احتمالی با تشکیل ستاد مدیریت بحران، نسبت به رفع گرفتگی کانال‌های هدایت آب‌های سطحی، جمع‌آوری نخاله و تعمیر و نصب موتور پمپ در کوچه‌ها و خیابان‌ها اقدام شده است.

رجبی با بیان اینکه برای رفع گرفتگی و لایروبی کانال هدایت آب‌های سطحی و تعمیر و نصب موتور پمپ‌ها در منطقه دو اقدام شده است، تصریح کرد: در بلوار راه‌آهن، زیرگذرهای ۲۲ بهمن و ارم و خیابان شهریار ۱۱ واقع درکوی۲۲ بهمن این منطقه اقدامات پیشگیرانه انجام شده است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران در منطقه سه این شهرداری، خاطرنشان کرد: نواحی حساس این منطقه و مکان‌های حادثه‌خیز آن مشخص و برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و بروز تصادفات در آن نصب پمپ و اصلاحات ترافیکی انجام شده است.

کد خبر 393250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.