خبر خوش برای تاکسیرانان/ معضل جدید پایتخت

در بسته خبری امروز از آبگرفتگی معابر در شهرهای استان مازندران تا ساماندهی مرکز نگهداری سگ‌های ولگرد در مبارکه و بهسازی بوستان‌های شهر ورامین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بهسازی بوستان‌های سطح شهر ورامین

صادق عباسی، معاون فنی و عمران شهرداری ورامین از کف پوش پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر ورامین خبر داد.

خاک فرار معضل جدید پایتخت

اصغر عطایی، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: برخی رانندگان صبح بسیار زود در برخی بزرگراه‌ها، نخاله‌های ساختمانی را در حال حرکت تخلیه می‌کنند که به این کار «خاک فرار» می‌گویند.

خبر خوش برای تاکسیرانان

سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران قصد دارد با تکمیل زیرساخت‌ها، پروانه بهره برداری را از پروانه تاکسی مجزا کند.

جمع آوری واحدهای تفکیک زباله غیر مجاز و صنایع آلاینده توسط شهرداری

فاطمه برنا، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهریار گفت: مقرر شده است شهرداری شهریار نسبت به جمع آوری واحدهای تفکیک زباله غیر مجاز و صنایع آلاینده برابر بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها اقدام کند.

لزوم توجه به مصالح استاندارد در ساخت و سازهای تهران

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد که شهرداری تهران باید در مورد ترویج استفاده از مصالح و فرآورده‌های ساختمان استاندارد، الگوی سایر دستگاه‌ها باشد.

زیرساخت‌های اولیه برای ورود سرمایه گذار فراهم شود

حسین قراباغی، رئیس کمیسیون اقتصاد سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: ورود سرماگذار برای اجرای پروژه‌های گردشگری نیازمند تعریف زیرساخت‌های اولیه است و تعدادی از پروژه‌های سرمایه گذاری شهرداری آماده شده است که باید سرمایه گذار بر اساس همان نقشه‌ها، طرح‌ها را اجرایی کند.

خطر فرونشست زمین در کمین گلشن

حسنعلی رضایی، شهردار گلشن گفت: در برخی از خانه‌هایی که در حریم قنوات ساخته شده گودال‌هایی براثر فرونشست زمین ایجاد شده که هرچند تاکنون خسارتی را دربر نداشته، اما نباید از پیامدهای احتمالی آن‌ها غافل شویم.

آبگرفتگی معابر در شهرهای استان مازندران

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران از آبگرفتگی معابر در برخی از شهرهای این استان خبر داد و گفت: تاکنون طغیان رودخانه گزارش نشده است.

ساماندهی مرکز نگهداری سگ‌های ولگرد در مبارکه

امین الله تاکی، معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه گفت: در طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، شناسایی سگ‌های ولگرد و آمارگیری در مناطق سه‌گانه و رسیدگی به تماس‌های مردمی ۱۳۷ در این زمینه، پنج اکیپ فعالیت می‌کند و با استفاده از یک اکیپ سیار زنده‌گیری انجام می‌شود.

احداث نیروگاه اف گرید خورشیدی در مرکز بی سیم شهرداری قم

پیام جوادیان، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از احداث نیروگاه اف گرید خورشیدی در مرکز بی‌سیم حوزه خدمات شهری شهرداری قم خبر داد.

کد خبر 393235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.