اصلاح روشنایی منطقه گردشگری بش‌قارداش

سرپرست شهرداری بجنورد از اصلاح سیستم روشنایی منطقه گردشگری بش‌قارداش خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی خاکشور با اشاره به تعویض پایه چراغ‌های نصب شده در پارک بش‌قارداش، اظهار کرد: کار تعویض پایه چراغ‌های قدیمی با پایه چراغ‌های جدید شروع شد تا فضای بصری پارک بش‌قارداش با گذشته تغییر کند.

وی تصریح کرد: پایه چراغ‌های قدیمی پارک بش‌قارداش علاوه بر فرسودگی، قابلیت جذابیت بصری خود را از دست داده بود و شهرداری تصمیم گرفت تا پایه چراغ‌های جدیدی را جایگزین سیستم فرسوده و از کار افتاده پارک کند.

سرپرست شهرداری بجنورد ادامه داد: پارک بش‌قارداش به سبب موقعیت جغرافیایی یکی از خوش آب و هواترین پارک‌های شهر محسوب می‌شود که پذیرای مسافران و شهروندان بجنوردی است و لازم است تا نگاه خاصی به فضاسازی آن داشته باشیم.

خاکشور با بیان اینکه این شهرداری برای توسعه گردشگری شهری برنامه‌ریزی کرده است، افزود: اقدامات متنوعی در فضاسازی پارک بش‌قارداش در دست اجرا است که از آن جمله نظافت و کلرزنی آب استخر، اصلاح آب‌نما و نظافت استخر و حوضچه‌های آب، اصلاح روشنایی معابر و رنگ‌آمیزی و نورپردازی به المان‌های نصب شده است.

وی گفت: شهر بجنورد دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری است و مدیریت شهری تلاش می‌کند با ایجاد زیرساخت‌ها و بسترهای لازم از آن استفاده کند.

کد خبر 393225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.