حمایت شهرداری کرج از سمن‌های فعال در حوزه پسماند

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: از پویش های مردمی و کارهایی که توسط سمن‌ها و صاحب نظران حوزه مدیریت پسماند انجام می‌گیرد استقبال می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، احمد خیری، اظهار کرد: بحث پسماند در کشور علاوه بر مسائل فنی و اجرایی دارای ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی است که باید به آن توجه داشته باشیم و بتوانیم مشارکت مردم را در امور مربوط به پسماند جذب کنیم.

وی بابیان اینکه بحث محیط زیست شهری اکنون بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است و شهروندان به آن توجه بیشتری می‌کند، تصریح کرد: باید با انجام اقدامات فرهنگی در حوزه محیط زیست شهری ورود کرده و زمینه را برای فعالیت سمن‌ها فراهم کنیم.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در شش ماه گذشته خاطرنشان کرد: معتقدم ما به عنوان مدیریت شهری باید تسهیل‌گر باشیم و در این زمینه از پویش‌های مردمی و کارهایی که توسط سمن‌ها و صاحب‌نظران انجام می‌گیرد استقبال می‌کنیم.

خیری با تاکید بر نقش زنان در مدیریت پسماند، خاطرنشان کرد: ارایه آموزش‌های شهروندی، استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی جهت انعکاس مشکلات حوزه پسماند، تقویت زیرساخت‌های شهری و مدیریتی جهت جلب  همکاری شهروندان، استفاده از ظرفیت‌های اساتید دانشگاه و دانشجویان در تولید محتوا و همچنین استفاده از شیوه‌های نوین آموزشی برای کودکان و بزرگسالان از جمله مواردی ایت که در دستور کار این سازمان قرار دارد.

کد خبر 393217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.